Re: Het vragentopic: technisch
168Het toetsenbord en mousepad van mijn 4 jaar oude Sony vaio laptop werken plots niet meer. Ik kan wel via mijn fysieke muis en virtueel toetsenbord werken, maar handig is dat natuurlijk niet. Iemand ideeën?
Als het geld kost, koop ik mij gewoon een nieuwe laptop, want ik ga niet meer in deze laptop investeren. De boxen en batterij werken ook al niet goed meer. Ik draag er nogtans goed zorg voor.
mijn pogingen:
- driver bijwerken
- laptop herstarten
- stuurprogramma status bekijken
- scherm kantelen
Als het geld kost, koop ik mij gewoon een nieuwe laptop, want ik ga niet meer in deze laptop investeren. De boxen en batterij werken ook al niet goed meer. Ik draag er nogtans goed zorg voor.
mijn pogingen:
- driver bijwerken
- laptop herstarten
- stuurprogramma status bekijken
- scherm kantelen
169Wie kan mij helpen?
Ik wil graag een game dowloaden maar weet niet of mijn laptop deze aankan.....
Dit is nodig:
Operating System (OS): Microsoft Windows 7, 8 or 10 (64-bit only)
•Processor (CPU): Intel Core i5-2300 (or better), AMD FX-4300 (or better)
•Memory (RAM): 8GB DDR3 Ram
•Graphics Card (GPU): Nvidia GTX 560 / ATI Radeon 7850 2GB (or better)
•Storage Space: 6GB
•DirectX: Version 11
en ik heb:
Windows 10 versie 1511
processor: AMD A10 - 5745M APU with Radeon(tm) HD Grapics 2.10 GHz
RAM: 12 GB ( 11.2 beschikbaar)
64 bits besturingssysteem, x64 processor
Kan ik nu deze game dowloaden en gewoon fatsoenlijk afspelen???
Ik wil graag een game dowloaden maar weet niet of mijn laptop deze aankan.....
Dit is nodig:
Operating System (OS): Microsoft Windows 7, 8 or 10 (64-bit only)
•Processor (CPU): Intel Core i5-2300 (or better), AMD FX-4300 (or better)
•Memory (RAM): 8GB DDR3 Ram
•Graphics Card (GPU): Nvidia GTX 560 / ATI Radeon 7850 2GB (or better)
•Storage Space: 6GB
•DirectX: Version 11
en ik heb:
Windows 10 versie 1511
processor: AMD A10 - 5745M APU with Radeon(tm) HD Grapics 2.10 GHz
RAM: 12 GB ( 11.2 beschikbaar)
64 bits besturingssysteem, x64 processor
Kan ik nu deze game dowloaden en gewoon fatsoenlijk afspelen???
170Wil je planet coaster kopen? Die ga ik ook wel eens kopen
Heb je nog een stand alone grafische kaart? Of alleen die die geïntegreerd zit bij je processor? Welk soort laptop heb je, een HP?
Trouwens ik denk dat het niets zal zijn want je processor is al niet krachtig genoeg om het minimum te halen.
Gebruik dit eens, heb ik ook al gebruikt dus is veilig. Gewoon dat programma instaleren zoals ie zegt en dan vergelijkt hij jouw specs met die van de game:
http://www.systemrequirementslab.com/cyri
Heb je nog een stand alone grafische kaart? Of alleen die die geïntegreerd zit bij je processor? Welk soort laptop heb je, een HP?
Trouwens ik denk dat het niets zal zijn want je processor is al niet krachtig genoeg om het minimum te halen.
Gebruik dit eens, heb ik ook al gebruikt dus is veilig. Gewoon dat programma instaleren zoals ie zegt en dan vergelijkt hij jouw specs met die van de game:
171Ha ja die wil ik kopen maar ik snap er allemaal de ballen niet van... ben echt A-technisch, bedankt dat je wil helpen!Toon8 wrote:Wil je planet coaster kopen? Die ga ik ook wel eens kopen
Ik heb inderdaad een HP,
een HP Pavilion 15 Notebook PC
Volgens mij kon ik mijn videokaart alleen vervangen en betere instoppen dacht ik....
Maar zeg je nu dat het al op deze pc niet gaat lukken??
Dit is de uitslag:
http://www.systemrequirementslab.com/cy ... ster/13269
172Nee het gaat niet lukken met de specs die je gegeven hebt. Maar misschien zijn ze nog niet volledig. Kan je de product code geven van je laptop? Staat meestal onderaan je laptop een sticker, met de naam en dan een reeks cijfers en letters. Dat wil ik weten.
En probeer maar die web app die ik doorgestuurd heb. Die weet dan direct je volledige specs.
edit; ik kan niet zien wat je uitslag was op die link
En probeer maar die web app die ik doorgestuurd heb. Die weet dan direct je volledige specs.
edit; ik kan niet zien wat je uitslag was op die link
173Product ID:
maar ik vrees dat ik deze game nooit kan spelen en dat ik alleen kan wegkwijlen met YouTube video's
Edit Kolm: Dit nummer kan gebruikt worden voor garantie enz, daarom uit je post gehaald.
maar ik vrees dat ik deze game nooit kan spelen en dat ik alleen kan wegkwijlen met YouTube video's
Edit Kolm: Dit nummer kan gebruikt worden voor garantie enz, daarom uit je post gehaald.
174Na wat puzzelen is er ineens een driveragent op mijn pc en die wil voor 20 euro mijn pc updaten ofzo,
word dan mijn specificaties beter van de laptop?
deze agent zegt dat 88% is bijgewerkt en dat 8% verouderd is van mijn pc...
man ik heb nodig ene cursus nodig denk...
175Smijt dat maar van je laptop, een programma van het internet kan je hardware niet verbeterenColossus wrote:Na wat puzzelen is er ineens een driveragent op mijn pc en die wil voor 20 euro mijn pc updaten ofzo,
product id heb ik niet nodig, moet eerder iets van deze vorm zijn: HP PAVILION 15-AB292NB. Dus eigenlijk de naam gevolgd door cijfers en letters wat dan het specifiek soort laptop aanduid en welke winkel hem verkocht
176Sorry man ik kan het niet vinden, op of rondom de laptop is niks geen sticker, wel bij de accu of in me cdspeler en stekker,Toon8 wrote:Smijt dat maar van je laptop, een programma van het internet kan je hardware niet verbeterenColossus wrote:Na wat puzzelen is er ineens een driveragent op mijn pc en die wil voor 20 euro mijn pc updaten ofzo,
product id heb ik niet nodig, moet eerder iets van deze vorm zijn: HP PAVILION 15-AB292NB. Dus eigenlijk de naam gevolgd door cijfers en letters wat dan het specifiek soort laptop aanduid en welke winkel hem verkocht
maar die site van jou zeg dat het me niet ga lukken de game te instaleren... en hij adviseer allemaal dure computers aan mij
177Ja dacht wel dat het niets zo zijn
Als je het toch wilt spelen en een nieuwe laptop/ pc kopen zou ik niet duurder gaan dan 800€. Het is niet dat het een grafisch zwaar spel is zoals bv GTA 5.
Als je het toch wilt spelen en een nieuwe laptop/ pc kopen zou ik niet duurder gaan dan 800€. Het is niet dat het een grafisch zwaar spel is zoals bv GTA 5.
178Hmmm deze laptop koste al 700 euro dacht ik vorig jaar.Toon8 wrote:Ja dacht wel dat het niets zo zijn
Ga echt niet ineens weer een pc kopen van 800 euro voor 1 game....
maar had zo gehoopt dat ik het kon spelen....
179Zot dat een laptop van 700€ geen eigen grafische kaart heeft, maar wel 12GB RAM. Dat is een typisch voorbeeld van laptops die volledig verkeerd worden samengesteld.
180nog effe over die ps4 remote, hij is vandaag/gisteren gearriveerd, doet wat hij moet doen, niet meer niet minder....