Moest er nu een vrouw in de film meespelen, graagShAmPi wrote:Proberen slapen in deze hitte.
Das nogal wild he!
Zo wild zelf dat ze er een triologie van kunnen maken.
Zal shampi kunnen slapen in deze hitte?
Zal hij veel woelen?
Zal hij veel drinken van de warmte?
Zal hij daardoor veel moeten gaan plassen?
En daardoor weer niet kunnen slapen?
Deze vragen en meer worden allemaal opgelost in de spanneste triologie sinds de filmgeschiedenis.
Nu op DVD en Bluray!
Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)
152Aja mijn vriendin.gamerke1992 wrote:Moest er nu een vrouw in de film meespelen, graagShAmPi wrote:Proberen slapen in deze hitte.
Das nogal wild he!
Zal hij veel woelen?
Deze vragen en meer worden allemaal opgelost in de spanneste triologie sinds de filmgeschiedenis.
Nu op DVD en Bluray!
Maar das in de prologue want die slaapt al
153Meestal zijn het de vrouwen die niet kunnen slapen Ik leg mij neer en ben vertrokken. Mijn vriendin daarentegen...ShAmPi wrote:Aja mijn vriendin.gamerke1992 wrote:Moest er nu een vrouw in de film meespelen, graagShAmPi wrote:Proberen slapen in deze hitte.
Das nogal wild he!
Zal hij veel woelen?
Nu op DVD en Bluray!
Maar das in de prologue want die slaapt al
154Ik raak ook vaak moeilijk ik slaap maar deze zomer nog niet veel last gehad van de hitte, hoe kan het ook anders...
155Ben blij dat ik nu thuis slaap en niet op mijn kot. Dat is onder het dak en het is daar nu waarschijnlijk 35 graden ofzo.
Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
156's avonds valt mee, want dan zet ik gewoon de ramen open. In de dag is een ander verhaal, dan wordt het makkelijk 30° in onze living.
157Ik ben blij dat ik mijn huis goed geisoleerd heb toen ik ben beginnen verbouwen
Anders was het hier om en bij de 89415608°
Mss een graad meer of minder dat kan ook.
159Hier is het eerder de trilogie van de muggenbeten...
Heb er 4 op het ene bovenbeen, 2 op het andere, 1 op mijn pols aan de onderkant en 1 op mijn andere arm. Die op mijn armen zijn van gisteren (jeuken nog lekker na) en de rest is van nu even te zitten gamen
Heb er 4 op het ene bovenbeen, 2 op het andere, 1 op mijn pols aan de onderkant en 1 op mijn andere arm. Die op mijn armen zijn van gisteren (jeuken nog lekker na) en de rest is van nu even te zitten gamen
160Wij hebben ook een nieuwbouw huis met goede isolatie. Maar we zijn naar het zuiden gericht. En ondanks de zonnewerende glazen wordt het dus warm vanaf de zon op de ramen zit. Gordijnen dicht doen helpt een beetje, maar absoluut niet veel.ShAmPi wrote:Ik ben blij dat ik mijn huis goed geisoleerd heb toen ik ben beginnen verbouwen
161Momenteel heb ik toch ook best veel last van de warmte en de muggen... Denk dat ik nog maar wat opblijf.
163Someone was going to say it...paveman wrote:Je was te vroeg Gerben, te vroeg....
164En ik ben NET niet te laat Zometeen maar eens naar het werk vertrekken...
165Persoonlijk doe ik me altijd even afspoelen voor het slapen gaan en hup ik ga lekker fris het bed in, deken over me heen ( slaapkamer is snikheet maar ach) en ik slaap als een Oss