Haast u voor zondag huphupRoyVdW wrote:In principe moet 'Roeping der Plicht' er nog voor de 'Call of Duty' dus
Verrie naajs kongretjoeleesjuns maar wel klote nu sta je weer ééntje voor Sora zal het ook wel beu worden altijd die medailles aanpassen en Teef die leiderbord
Re: Pronken met je Platinums
1142Lol Idd Roeping der Plicht ben ik nog vergeten!RoyVdW wrote:In principe moet 'Roeping der Plicht' er nog voor de 'Call of Duty' dus
Verrie naajs kongretjoeleesjuns maar wel klote nu sta je weer ééntje voor Sora zal het ook wel beu worden altijd die medailles aanpassen en Teef die leiderbord
1143Mooie platina hier alweer, good job guys.
Voorlopig zal het bij mij wat rustiger zijn qua plats, zit nergens dichtbij om eentje te halen.
Voorlopig zal het bij mij wat rustiger zijn qua plats, zit nergens dichtbij om eentje te halen.
1144Congrats allemaal. Vooral ruler met de zwaar bevochten (:P) Blops plat.
En Marty: wat vond jij van Odin Sphere...?
En Marty: wat vond jij van Odin Sphere...?
1145Odin Sphere was wel een leuke game. Beetje herhalende gameplay, maar door 5 verschillende personages ging het toch niet vervelen.
Ik was binnen de 30 uur klaar maar dat had makkelijk meer kunnen zijn als ik niet alle cutscenes ging skippen
Die duurde mij soms toch echt wat te lang.
Je hebt bij elke act 8 levels waarvan 2 levels echte gameplay is (en 1 boss level) en de rest cutscenes (dus 4 )
Ik was binnen de 30 uur klaar maar dat had makkelijk meer kunnen zijn als ik niet alle cutscenes ging skippen
Je hebt bij elke act 8 levels waarvan 2 levels echte gameplay is (en 1 boss level) en de rest cutscenes (dus 4 )
1147Op zich wel herkenbaar. Ik ben inmiddels halverwege het 3de personageMarty wrote:Odin Sphere was wel een leuke game. Beetje herhalende gameplay, maar door 5 verschillende personages ging het toch niet vervelen.
1148Ja die wisselt het wel mooi af.paveman wrote: Op zich wel herkenbaar. Ik ben inmiddels halverwege het 3de personage
Platinum 168: Unravel
1150Welkom op het ons gezellige forum!CrispGlo wrote:Pas de derde, maar toch trots : Assassin's Creed Unity
Gefeliciteerd, elke platinum is er een om blij mee te zijn. Bij mij gaat het ook niet zo vlot.
1151Nice keep it up! Hopelijk heb je het virus te pakken!CrispGlo wrote:Pas de derde, maar toch trots : Assassin's Creed Unity
1152Inderdaad welkom op het forum CrispGlo. En bij mij loopt het ook geen storm met de platina.Sora_Lizard wrote:Welkom op het ons gezellige forum!CrispGlo wrote:Pas de derde, maar toch trots : Assassin's Creed Unity
Gefeliciteerd, elke platinum is er een om blij mee te zijn. Bij mij gaat het ook niet zo vlot.
1153Bij mij is het ook al even geleden.
Ik heb er wel 2 in progress Assassins creed syndicate op ps4 en the amazing spiderman op ps vita.
Ik heb er wel 2 in progress Assassins creed syndicate op ps4 en the amazing spiderman op ps vita.
1154
Platinum #113: LA Cops
Ik vond hem persoonlijk niet zo makkelijk als ze overal beweerden. Het lokken van vijanden door op de deuren te schieten werkte wel goed. Maar de trick voor de meeste levels was toch om beide cops levend te hebben op het einde van een area zodat je in de volgende area nog steeds twee cops met assault riffles hebt ipv 1 met assault en 1 met een pistol... In dat laatste geval werd het echt frustrerend moeilijk vond ik. Herstarten van het level was dan een betere optie.
Trophy #7000 en Platinum #114: WATCH DOGS
Had deze al sinds release maar nu pas aan toegekomen
Tijd voor de DLC ervan.
Ik vond hem persoonlijk niet zo makkelijk als ze overal beweerden. Het lokken van vijanden door op de deuren te schieten werkte wel goed. Maar de trick voor de meeste levels was toch om beide cops levend te hebben op het einde van een area zodat je in de volgende area nog steeds twee cops met assault riffles hebt ipv 1 met assault en 1 met een pistol... In dat laatste geval werd het echt frustrerend moeilijk vond ik. Herstarten van het level was dan een betere optie.
Trophy #7000 en Platinum #114: WATCH DOGS
Had deze al sinds release maar nu pas aan toegekomen
Tijd voor de DLC ervan.
1155#52: Dante's Inferno
Vrij simpel, ik twijfel wel om de DLC te kopen aangezien die na 6 of 7 jaar nog altijd overpriced is.
Vrij simpel, ik twijfel wel om de DLC te kopen aangezien die na 6 of 7 jaar nog altijd overpriced is.