Re: Pronken met je Platinums
1157Proficiat iedereen!
@Kolm: ik heb laatst nog getwijfeld om LA Cops te kopen in Sale. Goed dat ik het dus niet gedaan heb. De game wordt dan idd overal te makkelijk bestempeld.
@Kolm: ik heb laatst nog getwijfeld om LA Cops te kopen in Sale. Goed dat ik het dus niet gedaan heb. De game wordt dan idd overal te makkelijk bestempeld.
1158@NTGSruler: Ik zeg niet dat het onmogelijk is ofzo, maar hij wordt afgedaan als supermakkelijk en ik vond hem niet supermakkelijk. Het meeste ging wel na meerdere pogingen soms, maar de laatste verhaalmissie... grr... Uiteindelijk bleek het een kwestie te zijn van dus met 2 assault rifles aan het eind te komen. Als CoD je lukt dan zou dit op zich ook wel moeten lukken
1161WTF hoe snel haal jij plats tegenwoordig jij weet ze wel uit te kiezen die easytjes precies Je haalt me bijna in
1162Coolgamer heeft de platinum smaak goed te pakkenRoyVdW wrote:WTF hoe snel haal jij plats tegenwoordig jij weet ze wel uit te kiezen die easytjes precies Je haalt me bijna in
1163Proficiat met de nieuwe plats iedereen! Ik heb de laatste tijd echt veel te weinig gegamed, maar daar komt hopelijk snel verandering in.
1164Profiteer ervan nu je nog vakantie hebtdividedx11 wrote:Proficiat met de nieuwe plats iedereen! Ik heb de laatste tijd echt veel te weinig gegamed, maar daar komt hopelijk snel verandering in.
1165#93 (ook al ontbreekt Borderlands 2 nog steeds al '92ste') Odin Sphere: Leiftrasir
Mijn mening volgt snel op de blog...
1166Jeej platinum nr. 8: Headlander
Fantastische game, binnenkort komt er een review op de blog.
Fantastische game, binnenkort komt er een review op de blog.
1167Wat is dat nog nooit van gehoord? Lijkt interessant dan als die fantastisch is.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
1168Kolm wrote:@NTGSruler: Ik zeg niet dat het onmogelijk is ofzo, maar hij wordt afgedaan als supermakkelijk en ik vond hem niet supermakkelijk. Het meeste ging wel na meerdere pogingen soms, maar de laatste verhaalmissie... grr... Uiteindelijk bleek het een kwestie te zijn van dus met 2 assault rifles aan het eind te komen. Als CoD je lukt dan zou dit op zich ook wel moeten lukken
Hehe bedankt voor het compliment! Ik heb de game eigenlijk ook eerder laten voorbij gaan wegens te veel games nog die ik wil spelen.. Zou weeral ééntje op de hoop zijn van de zovele