Het laten aanstaan van de game, niet gepauzeerd en in open world terwijl ik weg was voor andere dingen heeft zijn vruchten afgeworpen: Ik heb de tailing trophy!
Had zelfs niet eens door dat ik hem had gekregen, ging ff naar mijn trophies kijken toen ik plots merkte dat hij aan het synchroniseren was en ik dus nieuwe trophy had gehaald. Helemaal niks van gemerkt verder
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
77Kon het maar met véél trophies zo zijnKolm wrote:Het laten aanstaan van de game, niet gepauzeerd en in open world terwijl ik weg was voor andere dingen heeft zijn vruchten afgeworpen: Ik heb de tailing trophy!
Had zelfs niet eens door dat ik hem had gekregen, ging ff naar mijn trophies kijken toen ik plots merkte dat hij aan het synchroniseren was en ik dus nieuwe trophy had gehaald. Helemaal niks van gemerkt verder
78Belachelijk dat sommige trophies je een game doen spelen zoals het echt niet hoort.
79Mja... Die 24u trophies in LBP was ook zoiets waar je gewoon je Playstation voor nop laat aanstaan. En misschien had ik het zonder dat ook wel gehaald.NTGSruler wrote:Kon het maar met véél trophies zo zijn
Ik heb vast wel een paar tailings gehad terwijl ik aan het spelen was en misschien dat ik ze uiteindelijk zo ook wel had gehaald. Probleem is alleen dat ze je niet kunnen tailen terwijl je met missies bezig bent en tenzij je met collectibles of random trophies bezig bent is dat dus nogal vaak.RoyVdW wrote:Belachelijk dat sommige trophies je een game doen spelen zoals het echt niet hoort.
Mogen al blij zijn dat het na een patch ook mogelijk is om je vrienden te selecteren voor tailen, op die manier zou je het nog sneller kunnen halen.
80Ik vond die truk om de game op pauze te zetten cool. Als de achtergrond bewoog, wist je dat er iemand in je game was geslopen. Ik vond het dan zalig om te doen alsof ik dat niet door had.Kolm wrote:Mja... Die 24u trophies in LBP was ook zoiets waar je gewoon je Playstation voor nop laat aanstaan. En misschien had ik het zonder dat ook wel gehaald.NTGSruler wrote:Kon het maar met véél trophies zo zijn
Ik heb vast wel een paar tailings gehad terwijl ik aan het spelen was en misschien dat ik ze uiteindelijk zo ook wel had gehaald. Probleem is alleen dat ze je niet kunnen tailen terwijl je met missies bezig bent en tenzij je met collectibles of random trophies bezig bent is dat dus nogal vaak.RoyVdW wrote:Belachelijk dat sommige trophies je een game doen spelen zoals het echt niet hoort.
Mogen al blij zijn dat het na een patch ook mogelijk is om je vrienden te selecteren voor tailen, op die manier zou je het nog sneller kunnen halen.
81Die truk las ik ook, maar on nu elke keer te pauzeren om te checken of er iemand in mijn game is... Heb wel 1 keer het zilver/witte save icoontje gezien terwijl ik niks savebaar had gedaan, daardoor wist ik wel dat er iemand in de game zat of was geweest.
82Goed dat het zo nog gelukt isKolm wrote:Het laten aanstaan van de game, niet gepauzeerd en in open world terwijl ik weg was voor andere dingen heeft zijn vruchten afgeworpen: Ik heb de tailing trophy!
En wat betreft de afleiding van het verhaal: veel verhaal is er toch niet, dus ge mist niet al te veel
83Dat kan je wel stellen... Had het idee dat ik er wel erg snel doorheen was uiteindelijk. Komt waarschijnlijk ook wel doordat ik de belangrijkste skills en wapens al had. Moet nu enkel nog laatste skill kopen (heb punten al) en dan plat... maar ik heb nog 31 andere trophies nodig om van die plat trophy 7000 te maken xDmet0t0 wrote:Goed dat het zo nog gelukt is
En wat betreft de afleiding van het verhaal: veel verhaal is er toch niet, dus ge mist niet al te veel
84Is hier iemand die de Dante's Inferno Trials of St. Lucia DLC heeft en de multiplayer trophies nog wil doen?
85Ik heb de game en DLC valt te kopen maar ik las wel dat je voor de 2-person trials best allebei weet wat je doet en sterk bent... :/
Edit: Ik kan de game hier zo snel niet vinden, mogelijk ligt ie nog bij mijn ouders. Maar daar ga ik een van deze weken sowieso nog even langs.
Edit2: Echt niemand die de DLC van Watch Dogs heeft voor PS4? Daarnet even een poging gedaan maar kon geen game vinden...
Edit: Ik kan de game hier zo snel niet vinden, mogelijk ligt ie nog bij mijn ouders. Maar daar ga ik een van deze weken sowieso nog even langs.
Edit2: Echt niemand die de DLC van Watch Dogs heeft voor PS4? Daarnet even een poging gedaan maar kon geen game vinden...
86De DLC is qua lengte zijn geld waard (in tegenstelling tot Dark Forest; brol), maar het is wel een lange grind. De combat op zich is vrij eenvoudig en er zijn genoeg moves die ge gewoon kunt spammen. Er is ook een singleplayer gedeelte dus desnoods kunt ge daar even oefenen. Als ge begint in die mode is alles trouwens al unlocked qua moves.Kolm wrote:Ik heb de game en DLC valt te kopen maar ik las wel dat je voor de 2-person trials best allebei weet wat je doet en sterk bent... :/
Er is geen haast bij, de servers zijn na al die tijd nog open dus ik denk niet dat ze nu ineens de stekker eruit gaan trekken.
87Het goede nieuws: Blijkbaar had ik hem wel hier maar lag ie in de doos boven...
Als je het goed is voor jou dan ga ik eerst het offline gedeelte van de DLC van Watch Dogs afmaken en dan daarna in die game duiken. Meerdere dingen door elkaar werkt niet zo heel goed meer bij me heb ik ondervonden. Tegen het weekend ofzo moet dat wel lukken want heb nu vakantie
Als je het goed is voor jou dan ga ik eerst het offline gedeelte van de DLC van Watch Dogs afmaken en dan daarna in die game duiken. Meerdere dingen door elkaar werkt niet zo heel goed meer bij me heb ik ondervonden. Tegen het weekend ofzo moet dat wel lukken want heb nu vakantie
88MooiKolm wrote:Het goede nieuws: Blijkbaar had ik hem wel hier maar lag ie in de doos boven...
De game zelf is trouwens niet erg lang en een goede God of War kloon. De graphics vallen wat tegen maar de pre rendered cutscenes zijn wel zeer goed. Het verhaal is wel ok.
89Watch dogs coop is helemaal klaar en terwijl ik zat te wachten op mijn coop-partner ook nog wat met octodad zitten klooien op PS4. Nu tijd om aan Dante's inferno te beginnen!
Graphics is altijd lastig als je een tijd op PS4 hebt gespeeld en dan plots naar een PS3-game gaat en al helemaal als het een wat oudere game is... Maar dat went wel
Graphics is altijd lastig als je een tijd op PS4 hebt gespeeld en dan plots naar een PS3-game gaat en al helemaal als het een wat oudere game is... Maar dat went wel
90Dante's inferno is uitgespeeld. Volgende is de DLC ervan maar ik weet alleen niet wanneer ik er tijd voor ga vinden de komende dagen. Morgen erg druk, zaterdag visite en zondag tem dinsdag in België. Ergens daarna dan afspreken?