Re: Battlefield 1

61
Colossus wrote:Vind de gameplay in dit filmpje snel gaan, sneller dan BF4, maar volgens mij is de game oorsprokelijk gewoon hetzelfde tempo als de andere games.
want het moet voor mij niet zo snel gaan als COD want dat hou ik gewoon niet bij....

redelijk wat interesse in deze game. Maar weet het nog niet of ik hem ga halen.
Probeer dan de open béta mss eens. 31 augustus kun je hem downloaden en uitproberen ;)
Image

63
Ik heb het net al eens effe getest. Ik vind de mp zoals bij de 4e. Wat wel cool is, is dat ge in de woestijn eerst bv. op klaarlichte dag speelt en dat er dan opeens een storm aankomt, waardoor ge niet meer als sniper kunt spelen
Image

64
daviduvel wrote:Een artikeltje gevonden via Facebook over het feit dat Battlefield 1 bijna geschrapt is uit schrik dat de jeugd nooit gehoord zou hebben van Wereldoorlog 1 :angry:

https://www.warhistoryonline.com/war-ar ... urred.html
De enige kinderen die er misschien nog niet van gehoord hebben zijn onder de 10 jaar en als ik mij niet vergis hebben deze games een 18+ rating. Ik weet dat bijna niemand hier nog naar kijkt maar het is toch vreemd dat ze dat bij EA blijkbaar ook openlijk totaal negeren. Het is nu juist de ideale moment voor games over WWI trouwens, met de 100e "verjaardag".

68
Al paar matchen gespeeld. Nog niet overtuigs om het te kopen ... heb de indruk dat ze BF wat meer toegankelijk hebben gemaakt i.v.m. voorgaande delen, het heeft meer weg van de Battlefront gameplay.
Haal ook scores die ik anders nooit haalde in BF 3 en 4.

De map van deze beta vind ik persoonlijk ook niet echt goed. Te leeg voor een BF map en sommige capture points in Conquest liggen echt niet goed.
PSN tichke
Image

69
Vanmiddag een uur gespeeld, vond het precies nog meevallen. Kreeg inderdaad ook het battlefront gevoel, zeker door de woestijnachtige omgeving die me deed denken aan 1 van de maps van SW.
Sowieso is de gameplay zoals we die kennen van BF3-4 gedaan, het is ook geen moderne oorlogsvoering meer he :P
Image

70
Me like it very much. Ondertussen ben ik al lvl 15 en begin ik de map goed te kennen. Mikken met de rechter analog stick was weer wat wennen. Vroeger heb ik zo'n 200 uur in Battlefield 3 op PS3 gestoken en daarna heb ik ook Battlefield 3 op PC gekocht en nog eens 100 uur in gestoken. Dus ik was keyboard+muis gewoon geworden, waarmee je trouwens veel beter kan mikken. :P
Image

73
Colossus wrote:Hoelang zal de beta open zijn?
Ik heb morgenavond pas tijd om het te dowloaden en dit weekend pas tijd om te spelen, wil dit wel echt gaan doen!!
Ik ben het niet helemaal zeker omdat ik niet direct een einddatum lijk te vinden, maar ik dacht dat hij tot 8 september open zou blijven.

74
Gisteren met Sinhazisjsa-dinges even lekker een paar potjes gespeeld en moet zeggen dat het best vermakelijk is, alleen missen we allebei de scopes! En heeft de game her en der wat mankementen nog uiteraard maar 120 euro ga ik niet uitgeven voor deze.
Image

75
Heb de afgelopen dagen telkens een uurtje gespeeld en moet zeggen dat de beta mij overtuigd heeft om te kopen. Natuurlijk lijkt het spel nu makkelijker voor degene die de vorige bf's hebben gespeeld maar dit komt vooral omdat de beta vol zit met nieuwe bf spelers. Heb gemerkt dat er veel COD spelers zijn de boos zijn op die reeks en daarom bf eens proberen. Maar ze zitten dan te klagen over het feit dat bf geen COD is, bijvoorbeeld hoor ik vaak dat de map te groot is en dat voertuigen te veel aanwezig zijn in het spel.
Maar als het volledige spel uitkomt zal dit probleem wel wat minderen en zullen vooral degene die echt bf willen spelen overblijven, denk en hoop ik toch :P
Image