Na een maand nog eens een plat binnen gehaald.
#75 Shadwen
Best makkelijk, maar wel repetitieve B game. Vermakelijk als tussendoortje na die lange AC grind.
Edit: Wel vreemd dat ze niet uploaden in PSNProfiles? Mss zijn er onderhoudswerken ofzo.
Re: Pronken met je Platinums
1202@Roy: Gamefreak heeft er ook problemen mee, zijn trophies en avatar van PSN updaten niet op PSNProfiles
Platinum #116: Ratchet & Clank
Platinum #116: Ratchet & Clank
1203Na een jaar heb ik toch nog een nieuwe platinum:
#5 Ratchet and Clank
Ik vond het een erg leuke game en de platinum leek me niet zo moeilijk, dus ik ging er gewoon voor
#5 Ratchet and Clank
Ik vond het een erg leuke game en de platinum leek me niet zo moeilijk, dus ik ging er gewoon voor
1204minermb wrote:Na een jaar heb ik toch nog een nieuwe platinum:
#5 Ratchet and Clank
Congrats Is de game vernieuwend genoeg als ik pas de trilogie (en dus ook de eerste game) pas opnieuw heb gespeeld?
1205Ik heb al lang geen ratchet gespeeld en zeker de eerste is al lang geleden. Ben wel ooit aan de eerste begonnen van de collection maar niet afgemaakt en ook dat is al meerdere jaren geleden. Ik zou dus zeker niet elk verschil kunnen opnoemen dat ik merkte (er zouden nieuwe planeten en wapens zijn, wapenupgrade systeem is anders). Maar... zelfs na al die jaren had ik momenten van 'oh ja, hier ergens achter zat volgens mij een gouden bout'. Het zou dus best wel eens erg heel gelijkaardig kunnen zijn als je net de eerste hebt gespeeld. En zeker als je ze net alledrie gedaan hebt Ik heb er wel heel veel plezier aan gespeeld want hij speelde lekker weg. Ik herinner me dat ik in de collection toch veel meer moeite had om erdoor te komen, vooral de controls waren plots 'vreemd' vond ik. Terwijl ik me niet kan herinneren dat ik daar op de ps2 last mee had.gamerke1992 wrote:Congrats Is de game vernieuwend genoeg als ik pas de trilogie (en dus ook de eerste game) pas opnieuw heb gespeeld?
1209Proficiat!!fsterchele23 wrote:nr 33 is ook binnen woooo driveclub
1210Vandaag nummer #14 behaald, No Man's Sky.
Edit: Het was niet plat nummer 14 maar 15.
Edit: Het was niet plat nummer 14 maar 15.
Last edited by billie91 on 13 Sep 2016 21:21, edited 1 time in total.
1212Dat sowieso. Ik ga zelden voor de platina, maar deze was prima te doen.paveman wrote:Congrats!
Daar zal je vast erg blij mee zijn.
1214Graag gedaanNTGSruler wrote:Nummertje 79: MXGP 2. Bedankt voor de hulp Fsterchele!
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
1215Verdekke dat gaat vlot. Bijna 80 grensNTGSruler wrote:Nummertje 79: MXGP 2. Bedankt voor de hulp Fsterchele!