Het probleem is ondertussen veel complexer geworden. Zal even uitleggen wat er is gebeurd. Op de andere tv (Philips 4K - living) werkte beide PS3's wel. Op een gegeven moment krijgt die van mij een freeze en force ik het afsluiten door die startknop 10sec in te drukken. Start terug op en komt die foutmelding ik druk x en wacht. Na dat epilepsie bericht freezed mijn PS3 telkens (ook als ik op o druk zonder die opstartfout te laden) en kon ik hem niet meer opstarten. Ik naar Game Mania en zeggen dat die stuk is en dat ze hem moeten testen. Daar werkte die dus perfect. Ik zij al dat ik een used super slim zou meepakken maar des te beter dat die nu terug werkt. Snap niet wat het probleem was ineens doet ie het weer dus welke video modus kan dat zijn en hoe veranderd dat automatisch ben er niet aangeweest?? Ben er twee uur mee bezig geweest. Dan is er mss tijdens de verhuis iets gebeurd in de doos door een schok ofzo
Kolm bedankt, slim ik had daar nog niet van gehoord van die recovery. Wist niet dat dat op de PS3 zat. Stom dat ik daar niet aan heb gedacht en dat een probleem met zoiets klein opgelost kan zijn. Dus nu werk de PS3 ook op mijn kleine Samsung HD-ready op de slaapkamer dus die van mijn broer heeft dan wslk hetzelfde probleem met die video modus dan weet ik dat als hij dat probleem voorheeft
We hebben nog geen internet geïnstalleerd maar heb alles al getest en aangesloten en kan via een Telenet homespot via een andere persoon zijn wachtwoord al wat dingen doen. Verhuizen kan klote zijn.