Re: South Park: The Fractured but Whole

18
Niet dat ik deze versie wil, maar ik heb er iets tegen dat die niet beschikbaar is buiten de USA
Image
Image
The exclusive bundle includes: Remote Control Coon Mobile, Cartman's Coon-themed big wheel; South Park : The Fractured but Whole Gold Edition game with SteelBook and Season Pass subscription
Controlled with free smartphone app (iOS and Android) via Bluetooth
Moves in eight directions
Library of 12 pre-recorded lines voiced by The Coon
Requires batteries (sold separately)

https://www.amazon.com/South-Park-Fract ... +but+whole
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

20
Toon8 wrote:Dat vind ik nu veel leuker dan een beeldje, maar ik wil niet weten hoeveel dat kost :P
190 dollar, met game en season pass bij + steelbook. Dus pak ongeveer 100 dollar voor het ding zelf.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

25
met0t0 wrote:Aangezien de vorige game zo goed onthaald werd, zal het uitstel nu ook wel nodig geweest zijn om hem minstens even goed te kunnen maken
Als deze er is, speel ik ze alletwee achter elkaar
Dat ben ik ook van plan (ik zal sorry moeten zeggen tegen mijn PS3 versie).
Maar het zal wel een tijdje duren voor ik er aan zal beginnen met mijn backlog :P

27
minermb wrote:Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat die uitgesteld is, want hij kwam een paar dagen na mijn verjaardag uit, maar aan de andere kant wil ik wel weer een spel op het niveau (of hoger) van het vorige spel. Gelukkig is het niet veel langer dan de orignele releasedatum :sun:
Er is toch nog geen nieuwe releasedatum? Enkel een release-window van Q1, dat is dacht tot ongeveer maart 2017. Dus er kan 4 maanden verschil op zitten, das redelijk wat hoor :D

28
Captain Witwicky wrote:
minermb wrote:Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat die uitgesteld is, want hij kwam een paar dagen na mijn verjaardag uit, maar aan de andere kant wil ik wel weer een spel op het niveau (of hoger) van het vorige spel. Gelukkig is het niet veel langer dan de orignele releasedatum :sun:
Er is toch nog geen nieuwe releasedatum? Enkel een release-window van Q1, dat is dacht tot ongeveer maart 2017. Dus er kan 4 maanden verschil op zitten, das redelijk wat hoor :D
Het is minder dan 10 jaar :P

En nu met school vind ik het ook wat minder erg, aangezien ik nu in de 6e zit en veel moet leren :|
Image

29
minermb wrote:Het is minder dan 10 jaar

En nu met school vind ik het ook wat minder erg, aangezien ik nu in de 6e zit en veel moet leren
Positive thinking :cool:
Na het 6e moogt ge ook nog een heleboel leren hoor :D
Ge gaat nog terug willen naar het 6e :P