De normale/volledige link naar een bepaalde video ziet er zo uit:
Code: Select all
https://www.youtube.com/watch?v=Ow2cL-pp6p8
Deze code:
[youtube]Ow2cL-pp6p8[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=Ow2cL-pp6p8
[youtube]Ow2cL-pp6p8[/youtube]
Nu versta ik het probleem, die link liet het filmpje starten op een bepaald tijdstip die in de code van de link stond in de vorm van die &t=ShAmPi wrote:Fixed it for you Toon8
Heb een modedit gedaan in je witcher post zodat je weet wat er fout was
Er vanuit gaande dat het probleem zich voordoet op je PS4, zou je het volgende kunnen proberen:
- Ga naar Instellingen -> PSN en selecteer Licenties Herstellen. Werkt het nu?
- Zo niet, verwijder de game en download het opnieuw.
Zorg in ieder geval dat je de laatste systeem en game update hebt.
Kolm wrote:Graag gedaan, was eerder toeval dat ik het ontdekte dus Heb het wel geantwoord naar support en misschien dat zij ergens een logje maken met de verschijnselen en de oplossing...
Ok, hoop doet de zotten in vreugde leven, ik weet het
Ik heb hen dus een mail gestuurd met de oplossing... Ik kreeg een mail terug dat ze een mail gingen sturen om mijn paswoord aan te passen Maar dat was terug van die eerste en niet van die andere... En ik las web-brouwsel in zijn mail de eerste keer, nu nog uitzoeken wat een 'brouwser' is.Sniper_at_w0rk wrote:
Ik heb terug antwoord gekregen, nu vragen ze voor screenshots. Misschien best ook eens sturen wat de oplossing is, meer kans dat ze het onthouden
Beste xxx,
Bedankt voor je contact aan PlayStation Support.
Dank voor je mail met de bijlagen. Deze hebben wij in goede orde ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd om je wachtwoord op nieuw in te stellen. Vanaf dan kun je inloggen met je nieuwe sign in ID en wachtwoord. Mocht je de mail niet ontvangen hebben, raad ik je aan de de mail te openen in een web-brouwser, en vervolgens ook de mappen "ongewenste mail" na te kijken.
Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Noem daarbij het referentienummer: xxx
Wist je dat je de mogelijkheid hebt om zelf je eigen PlayStation Network account te beheren? Bezoek http://www.sonyentertainmentnetwork.com en log in.
Je kunt bijvoorbeeld het wachtwoord veranderen en een overzicht vinden van alle aankopen.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Rob
PlayStation Support
Een web-brouwser is een programma waarmee je een browser kunt maken.Kolm wrote:Ik heb hen dus een mail gestuurd met de oplossing... Ik kreeg een mail terug dat ze een mail gingen sturen om mijn paswoord aan te passen Maar dat was terug van die eerste en niet van die andere... En ik las web-brouwsel in zijn mail de eerste keer, nu nog uitzoeken wat een 'brouwser' is.Sniper_at_w0rk wrote:
Ik heb terug antwoord gekregen, nu vragen ze voor screenshots. Misschien best ook eens sturen wat de oplossing is, meer kans dat ze het onthouden
Beste xxx,
Bedankt voor je contact aan PlayStation Support.
Dank voor je mail met de bijlagen. Deze hebben wij in goede orde ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd om je wachtwoord op nieuw in te stellen. Vanaf dan kun je inloggen met je nieuwe sign in ID en wachtwoord. Mocht je de mail niet ontvangen hebben, raad ik je aan de de mail te openen in een web-brouwser, en vervolgens ook de mappen "ongewenste mail" na te kijken.
Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Noem daarbij het referentienummer: xxx
Wist je dat je de mogelijkheid hebt om zelf je eigen PlayStation Network account te beheren? Bezoek http://www.sonyentertainmentnetwork.com en log in.
Je kunt bijvoorbeeld het wachtwoord veranderen en een overzicht vinden van alle aankopen.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Rob
PlayStation Support
Die bedenking maakte ik me ookBozeGozerXrd wrote:Een web-brouwser is een programma waarmee je een browser kunt maken.
Maar ik ben in dergelijke programma's nog niet een "de mail" tegengekomen.