Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
1261Klopt maar dat zijn eigenlijk emulaties en geen echte HD-versies of remakes. Werken ook enkel op PS3 en vita, niet op PS4. Colossus heeft enkel een PS4 als ik me niet vergis
Ah nee ik heb ook een ps3 nog onder me tv en boven me Ps4 staan, alleen doe ik er niks mee, het is onze blurayspeler van de woonkamerKolm wrote:Klopt maar dat zijn eigenlijk emulaties en geen echte HD-versies of remakes. Werken ook enkel op PS3 en vita, niet op PS4. Colossus heeft enkel een PS4 als ik me niet vergis
Oh, ik dacht dat je die had weggedaan toen je je PS4 kochtColossus wrote:Ah nee ik heb ook een ps3 nog onder me tv en boven me Ps4 staan, alleen doe ik er niks mee, het is onze blurayspeler van de woonkamer
Nooit eerder van gehoord, ziet er wel erg leuk uit.coolgamer wrote:
Was de bedoeling maar op het juiste moment ging me blu-ray kapotKolm wrote:Oh, ik dacht dat je die had weggedaan toen je je PS4 kochtColossus wrote:Ah nee ik heb ook een ps3 nog onder me tv en boven me Ps4 staan, alleen doe ik er niks mee, het is onze blurayspeler van de woonkamer
Vandaar... Dat had ik niet meegekregen. Altijd jammerColossus wrote:Was de bedoeling maar op het juiste moment ging me blu-ray kapot
Dus zo nu en dan een Disney film erin en hoppa de kleine weer blij