Re: Trophy Leaderboards

406
En heb je die nieuwe instellingen die er sinds gisteren op PS4 zijn al gedaan? Het viel me op dat ik ze niet kreeg op een tweede PS4 maar enkel op mijn primary. Heb je in tussentijd al trophies gehaald op je PS4? Als ik het goed zag waren het tenminste enkel PS4-games.

En anders terugmailen dat ze voorheen wel zichtbaar waren en dat je voor die games niks had aangepast.

Ik blijf erbij... someone fucked up toen ze met die nieuwe settings bezig waren. Query per ongeluk op een productie database gedraaid ipv development of acceptatie. En iedereen die trophies had op die database heeft het zitten. Bedenking: Zat jij in de beta voor firmware 4.00?
Image

407
Wauuww!! Ik weet al wat het populairste topic gaat worden bij de Game Awards 2016 hier op het forum! :smug:

Ik sta blijkbaar gans vanboven nu in de Rarity! Cool!

Het trophyhunten zal wat minder zijn bij mij de komende maanden. Heb mij volledig gefocused op de MP van CoD BO3 en binnenkort komt MWR en Infinite Warfare. :jip: :jip:
Image

408
Kolm wrote:En heb je die nieuwe instellingen die er sinds gisteren op PS4 zijn al gedaan? Het viel me op dat ik ze niet kreeg op een tweede PS4 maar enkel op mijn primary. Heb je in tussentijd al trophies gehaald op je PS4? Als ik het goed zag waren het tenminste enkel PS4-games.

En anders terugmailen dat ze voorheen wel zichtbaar waren en dat je voor die games niks had aangepast.

Ik blijf erbij... someone fucked up toen ze met die nieuwe settings bezig waren. Query per ongeluk op een productie database gedraaid ipv development of acceptatie. En iedereen die trophies had op die database heeft het zitten. Bedenking: Zat jij in de beta voor firmware 4.00?
Thnx voor het meedenken Kolm!
Ik zat idd in de beta voor firmware 4.00. Ik heb maar 1 PS4, dus het kan volgens mij bijna niet anders dan dat het mijn primary is...? Ik probeer het nog weer eventjes.... We zullen morgen (na het halen van een nieuwe trophy) zien of het ook effect heeft gehad...
Trouwens: volgens mij was die beta van 4.00 pas veel later dan het moment waarop in ieder geval de plat van Borderlands 2 PS4 weg was. Dat zou het in die zin niet moeten kunnen zijn.

En het waren idd allemaal games die in ieder geval op PS4 speelbaar zijn. Games waar niets van PS4 bij zit doen het prima.
Image

Week 21 Update

409
Overall

fsterchele23 stijgt deze week naar de 5e plaats
RoyVdW haalt meer dan 2,000 bronze trophies

Platinums

Elexus stijgt en deelt nu de 12e plaats met met0t0

Completion

met0t0 stijgt naar de 11e plaats
RoyVdW zakt weer net onder de grens van 90%

RoyVdW's hidden trophies zijn nu zichtbaar en de "H" is verwijderd. Er blijven nu nog 3 mensen met hidden trophies over. Hybris had nog 2 bronzen medailles, die nu doorgeschoven zijn naar de eerstvolgende persoon zonder hidden trophies:

zenmaster krijgt de bronzen medaille bij Completion
met0t0 krijgt de bronzen medaille bij Rarity

412
Wat ik zelf wel vaag vind aan de lijst is de completion orde. Ik heb echt wel meer dan 12 games compleet uitgespeeld maar er worden maar 12 gezien. Kan iemand uitleggen hoe dat zit.
Image

413
Ik krijg die hidden trophies niet weg... Alle games staan op zichtbaar nochtans, zowel in PS3 als PS4 lijst.
Al contact opgenomen met Sony, al vestig ik daar niet al te veel hoop op :)
Image

414
billie91 wrote:Wat ik zelf wel vaag vind aan de lijst is de completion orde. Ik heb echt wel meer dan 12 games compleet uitgespeeld maar er worden maar 12 gezien. Kan iemand uitleggen hoe dat zit.
Completed = 100% van de trophies. Dus als je de platinum in de game hebt maar de DLC-trophies niet, dan is de game niet completed.
Als ik zo snel kijk dan tel ik inderdaad maar 12 games waar je 100% van de trophies hebt. Wel verschillende games waar je de platinum hebt maar de DLC-trophies niet.

@paveman: Mijn theorie blijft dat het te maken heeft met de 4.00 bèta.
Op het moment dat ze beslissen dat jij mee mag doen moeten ze mogelijk wat dingen aan je profiel aanpassen om alles compatibel te maken. Daar is het denk ik fout gelopen. Die aanpassingen zijn mogelijk ook een hele tijd voordat je effectief toegang had tot de bèta al gedaan.

@Sanity: Had jij ook de bèta?
Image

416
Het lijkt alvast een verband te zijn... Ook de timing vanaf welke andere mensen problemen kregen op bv psnprofiles is ongeveer gelijk. Vraag is alleen hoe dat er bij Sony in te krijgen is...
Image

418
Kolm wrote:Het lijkt alvast een verband te zijn... Ook de timing vanaf welke andere mensen problemen kregen op bv psnprofiles is ongeveer gelijk. Vraag is alleen hoe dat er bij Sony in te krijgen is...
Als ik weer reactie van ze ontvang (wat wss niet werkt...) kan ik het in ieder geval nog eens noemen... Ik ben bang dat dit minimaal tot de volgende systeemupdate gaat duren.
Image

Week 22 Update

419
Met een beetje vertraging

Overall

Een pak deelnemers is deze week een trophy level gestegen: Kolm naar 33, coolgamer naar 31, RoyVdW naar 23 en Sanity penguin naar 19

Platinums

Er komt deze week nog een gedeelde plaats bij: minermb stijgt en staat nu gedeeld 18e met zenmaster

Completion

daviduvel stijgt naar de 8e positie
billie91 stijgt en staat nu gedeeld 12e met Sanity penguin
RoyVdW haalt opnieuw meer dan 90% completion