Re: Pronken met je Platinums
1232Oooooh, in het Nederlands klinkt dit zóóó verkeerd!fsterchele23 wrote:proficiat allemaal met de platjes
1233Dat wist ik nu eens nieSora_Lizard wrote:Oooooh, in het Nederlands klinkt dit zóóó verkeerd!fsterchele23 wrote:proficiat allemaal met de platjes
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
1234Leuk weetje. Ik dacht dat platjes gwn betekende niet rond maar vlak
1237Platinum 64: Oceanhorn - Monster of the Uncharted Sea
Platinum 65: Orc slayer
Platinum 66: Nubla
1238#19: Mad Max
Halls of Valhalla
70 uur op de teller en enkele kl*te challenges, maar we hebben hem
Halls of Valhalla
70 uur op de teller en enkele kl*te challenges, maar we hebben hem
1239 #77 Stortvloed Grote Prijs 2
Vlot spelend spel. Leuke arcade kermis racer. Wel niet meer waard dan de €7 op PSN. Eerst dacht ik dat deze plat onmogelijk was door de hoge moeilijkheidsgraad. Vanaf de moment dat ik de Mantis jetski had gekocht en volledig ge-upgrade was alles easy buiten de freestyle events die vereisten altijd haast perfecte combo's. Vind achteraf gezien de plat difficulty op pstrophies van 4/10 terecht. Pittig in het begin maar perfect mogelijk met betere upgrades.
Als je op PSNProfiles leaderboards kijkt zijn er mensen die deze in minder dan 3 uur hebben geplat, maar weet niet hoe dit mogelijk is
Bij deze heb ik dus officieel de 90% grens legit behaald zonder hidden trophies
@Pingwin en gravegamer; Proficiat
Vlot spelend spel. Leuke arcade kermis racer. Wel niet meer waard dan de €7 op PSN. Eerst dacht ik dat deze plat onmogelijk was door de hoge moeilijkheidsgraad. Vanaf de moment dat ik de Mantis jetski had gekocht en volledig ge-upgrade was alles easy buiten de freestyle events die vereisten altijd haast perfecte combo's. Vind achteraf gezien de plat difficulty op pstrophies van 4/10 terecht. Pittig in het begin maar perfect mogelijk met betere upgrades.
Als je op PSNProfiles leaderboards kijkt zijn er mensen die deze in minder dan 3 uur hebben geplat, maar weet niet hoe dit mogelijk is
Bij deze heb ik dus officieel de 90% grens legit behaald zonder hidden trophies
@Pingwin en gravegamer; Proficiat
1241#6 Raket Competitie
Ik zag dat ik nog maar 3 trophies voor de platinum moest en toen ik Far, Far away... plotseling haalde, ging ik gelijk ook maar de andere twee trophies halen
1245Al die plats hier de laatste tijd. Zal ook eens mijn best moeten doen, maar met the order 1886 zal dat wel goedkomen