Re: Het afdwaaltopic

526
Ok het gaat vandaag gebeuren ik ga alle opms weggooien bij oud papier. Wie een magazine moet hebben mag pm sturen en kan langskomen dan zie ik u ook eens in 't echt en kunnen we iets drinken in de tuin. Verzending gaat ook met Kiala kosten voor u. Het gaat op de nrs 96 feb 2010 tot 140 februari 2014. De nieuwere verkocht.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

527
RoyVdW wrote:Ok het gaat vandaag gebeuren ik ga alle opms weggooien bij oud papier. Wie een magazine moet hebben mag pm sturen en kan langskomen dan zie ik u ook eens in 't echt en kunnen we iets drinken in de tuin. Verzending gaat ook met Kiala kosten voor u. Het gaat op de nrs 96 feb 2010 tot 140 februari 2014. De nieuwere verkocht.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
NNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, Roy barbaar die je bent, ik dien klacht in en.....

ow die nummers heb ik al, weg ermee....

Re: Het afdwaaltopic

528
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:Ok het gaat vandaag gebeuren ik ga alle opms weggooien bij oud papier. Wie een magazine moet hebben mag pm sturen en kan langskomen dan zie ik u ook eens in 't echt en kunnen we iets drinken in de tuin. Verzending gaat ook met Kiala kosten voor u. Het gaat op de nrs 96 feb 2010 tot 140 februari 2014. De nieuwere verkocht.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
NNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, Roy barbaar die je bent, ik dien klacht in en.....

ow die nummers heb ik al, weg ermee....
Kolm is ze komen afhalen ondertussen. Ze was zeer vriendelijk dus ik heb ze gratis gegeven :saint: Tegen de tijd dat ze die allemaal heeft uitgelezen kan ik haar inhalen met plats :lol:
Image

Re: Het afdwaaltopic

529
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:Ok het gaat vandaag gebeuren ik ga alle opms weggooien bij oud papier. Wie een magazine moet hebben mag pm sturen en kan langskomen dan zie ik u ook eens in 't echt en kunnen we iets drinken in de tuin. Verzending gaat ook met Kiala kosten voor u. Het gaat op de nrs 96 feb 2010 tot 140 februari 2014. De nieuwere verkocht.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
NNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, Roy barbaar die je bent, ik dien klacht in en.....

ow die nummers heb ik al, weg ermee....
Kolm is ze komen afhalen ondertussen. Ze was zeer vriendelijk dus ik heb ze gratis gegeven :saint: Tegen de tijd dat ze die allemaal heeft uitgelezen kan ik haar inhalen met plats :lol:
Daar is dus het echte motief :p
Image

Re: Het afdwaaltopic

530
Klopt! Ik ben die dag nog goed en vrij snel thuisgekomen uiteindelijk. Wilde je nog een bericht sturen maar dat is er uiteindelijk bij ingeschoten omdat ik doodmoe was toen ik thuiskwam. Nog eens bedankt daarvoor! :cool:
Image

Re: PlayStation Plus

531
paveman wrote:
Kolm wrote:@Roy: You're welcome :cool:
paveman wrote:Waarom moeite doen om spellen op een tweede account te proberen als je 0% completions kunt verwijderen en anderen kunt verbergen...? :dizzy:
Dat verwijderen van 0% werkt goed. Maar dat verbergen van trophies past de totalen niet aan. Sites zoals psnprofiles die merken dat verschil in de totalen en de trophies die ze kunnen ophalen (ze kunnen enkel publieke niet verborgen trophies ophalen). Als ze een verschil merken dan zetten ze dat bovenaan je profiel met een icoontje en ze passen de totalen op hun site aan naar de totalen van de trophies die ze konden ophalen. Maw: Mensen kunnen daar zien dat je trophies verborgen hebt en dat ligt erg gevoelig bij bepaalde mensen :P

Dit is zo'n voorbeeld van een profiel dat trophies verborgen heeft:
http://psnprofiles.com/jeromepotel
Net onder het totale aantal games gespeeld kan je de 'H' zien staan en als je erop gaat staan krijg je meer info.
Wist niet dat het gevoelig kon liggen.... :dizzy: Ik game voor mezelf: niet voor anderen. Ik vind het prettig om niet 1-5% completion games op m'n profiel te hebben (omdat ze blijkbaar niet leuk genoeg waren om verder te spelen) en dus heb ik een heel aantal hidden trophies. Dat dit sommigen niet kan bekoren: so be it.

Maarreh... Waarom ligt dit gevoelig eigenlijk....?
Het ligt niet zozeer gevoelig hier, maar het resulteert in andere cijfers mbt completion en rarity. Dat zou je een onterecht voordeel kunnen opleveren tegenover anderen en het gaat hier op het forum dan weer om het toekennen van medals.
Mijns inziens moet het wel gebaseerd zijn op de volledige cijfers. :smug:

Uiteindelijk beslis je daarover zelf met de consequentie dat je mogelijk niet kunt meedingen naar medals in Completion en Rarity.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

534
Nou, er is ons een ticket aangeboden, maar niemand van de redactie kan gaan. Op die manier gratis ;)
Het enige addertje onder het gras zou kunnen zijn dat je misschien een paar regels zou moeten typen om je ervaring te delen, maar dat is aan de pinguïn.
Image

Re: Het afdwaaltopic

536
paveman wrote:Nou, er is ons een ticket aangeboden, maar niemand van de redactie kan gaan. Op die manier gratis ;)
Het enige addertje onder het gras zou kunnen zijn dat je misschien een paar regels zou moeten typen om je ervaring te delen, maar dat is aan de pinguïn.
het zal wel een heel addernest zijn :idea:

Re: Het afdwaaltopic

537
Gamefreak wrote:
paveman wrote:Nou, er is ons een ticket aangeboden, maar niemand van de redactie kan gaan. Op die manier gratis ;)
Het enige addertje onder het gras zou kunnen zijn dat je misschien een paar regels zou moeten typen om je ervaring te delen, maar dat is aan de pinguïn.
het zal wel een heel addernest zijn :idea:
Je hebt wel een heel positieve kijk op de zaken blijkbaar! ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron