Re: PlayStation VR

121
ShAmPi wrote:
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Mij boeit hij mij echt geen zak.
Leuk concept ok.
Maar ik wil niet dat mijn vriedin 400€+ betaald voor iets dat ik bijna niet zal gebruiken...

En ik zeg mijn vriendin omdat ze het wou kopen voor mij, en ikzelf zal het niet rap kopen.
Veel te veel geld voor een accesoire...
ik heb DE reden voor je over de streep te trekken, hier zeg jij gewoon geen nee tegen !!

http://www.psx-sense.nl/253518/virtual- ... tation-vr/

..... ahum

@patété, ik ga de VR pas zondag onder handen nemen, effe geduld dus !!
Was in de makro daarnet en em lag daar en door deze post heb ik hem maar direct gekocht... :D

niet dus ^^
handjes boven tafel hé !!

Re: PlayStation VR

122
ShAmPi wrote:Mij boeit hij mij echt geen zak.
Leuk concept ok.
Maar ik wil niet dat mijn vriedin 400€+ betaald voor iets dat ik bijna niet zal gebruiken...

En ik zeg mijn vriendin omdat ze het wou kopen voor mij, en ikzelf zal het niet rap kopen.
Veel te veel geld voor een accesoire...
Toon8 wrote:Ik vind er ook niets aan, misschien wel leuk om eventjes uit te proberen maar dat is het dan ook. Heb hierbij hetzelfde gevoel van toen de kinect en ps move uitkwam, een paar jaar en het is alleen nog voor de echte liefhebbers.
Das denk ik de algemene consensus hoor, er is nog niet genoeg om het een vaste waarde te maken (nog niet), maar als je het geprobeerd hebt is wel een leuke ervaring.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: PlayStation VR

125
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:ik ga de VR pas zondag onder handen nemen, effe geduld dus !!
En zijt ge er goed ziek van? :p
ik heb hem dus in mekaar geknutseld, wat een kabels.... enkel effe Playroom gespeeld, best cool, meer nieuws morgen want dan ga ik de demo onder handen nemen...

Re: PlayStation VR

127
fsterchele23 wrote:Ik heb de vr zaterdag getest. Ik vind et een geweldige ervaring maar kga et nie kopen. Kheb al zoveel te doen en tis weer een huge investering en kzou dan mss liever kijken voor de Nintendo nx

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Swa toch, kan het niet 'en' zijn ipv 'of' ? Nu ja, het is jouw spaarvarken :smug:

Re: PlayStation VR

128
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:Ik heb de vr zaterdag getest. Ik vind et een geweldige ervaring maar kga et nie kopen. Kheb al zoveel te doen en tis weer een huge investering en kzou dan mss liever kijken voor de Nintendo nx

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Swa toch, kan het niet 'en' zijn ipv 'of' ? Nu ja, het is jouw spaarvarken :smug:
Ik hen al veel in men hobby gestoken en daarbovenop krijg ik koppijn van die vr

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PlayStation VR

130
het is me al opgevallen dat ik bij de Playroom VR geen melding krijg wanneer ik een trophy unlock... ik weet niet of het aan het spel ligt of dat je dat gewoon nooit ziet met de VR op je snuit.... voor de rest nog geen games met VR.... :idea:

Re: PlayStation VR

131
Gamefreak wrote:het is me al opgevallen dat ik bij de Playroom VR geen melding krijg wanneer ik een trophy unlock... ik weet niet of het aan het spel ligt of dat je dat gewoon nooit ziet met de VR op je snuit.... voor de rest nog geen games met VR.... :idea:
Heb ergens gelezen dat je geen melding ziet met de VR-headset op je hoofd. Je hoort blijkbaar wel het trophy geluidje nog.
Image

Re: PlayStation VR

132
Maxidomino wrote:
Gamefreak wrote:het is me al opgevallen dat ik bij de Playroom VR geen melding krijg wanneer ik een trophy unlock... ik weet niet of het aan het spel ligt of dat je dat gewoon nooit ziet met de VR op je snuit.... voor de rest nog geen games met VR.... :idea:
Heb ergens gelezen dat je geen melding ziet met de VR-headset op je hoofd. Je hoort blijkbaar wel het trophy geluidje nog.
heb ik ook niet gehoord... maar goed, het is geen drama....

Re: PlayStation VR

134
Sanity penguin wrote:@Gamefreak: wat zijn jouw eerste bevindingen? :)
Kan je bv. langdurig spelen met de VR op je hoofd of toch eerder korte sessies?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Misschien doet hij eventjes een 24u-sessie om het zeker te zijn :p

Re: PlayStation VR

135
Sanity penguin wrote:@Gamefreak: wat zijn jouw eerste bevindingen? :)
Kan je bv. langdurig spelen met de VR op je hoofd of toch eerder korte sessies?
na een klein uurtje voel me toch even wat suf en draaierig.... ik heb dus eerder wat kortere sessies gedaan.... ik vermoed dat mijn hersenen nog moeten wennen en dat het later beter gaat gaan.....

hoop ik toch....