Re: Game Guide Corner

184
Captain Witwicky wrote:
ShAmPi wrote:tis maar wat papier met inkt op hoor...
Dat wil niet zeggen dat anderen er geen waarde aan mogen geven hé
Dat zeg ik niet.
Maar ik bedoel maar dat het ook niet het einde van de wereld is...
Image

185
ShAmPi wrote:Dat zeg ik niet.
Dat is voor veel zaken zo, afhankelijk van iemand's standpunt voor die zaken ;)
En ik zeg ook niet dat dit het einde van de wereld is :P Tis gewoon niet leuk. Je ziet het product, bestelt het, wacht af, hype hype hype, en dan na de release horen dat het product ... eigenlijk niet bestaat. Logisch dat je dan eventjes emoties voelt. Toepasbaar op vanalles.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

186
Captain Witwicky wrote:
En ik zeg ook niet dat dit het einde van de wereld is
Image
Tis gewoon niet leuk. Je ziet het product, bestelt het, wacht af, hype hype hype, en dan na de release horen dat het product ... eigenlijk niet bestaat. Logisch dat je dan eventjes emoties voelt. Toepasbaar op vanalles.
Hierop ga ik akkoord met je captain. In vergelijking met andere zaken is het uiteraard niet zo'n ramp, maar het is toch best wel een teleurstelling als zoiets gebeurt...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

187
dividedx11 wrote:
Captain Witwicky wrote:
En ik zeg ook niet dat dit het einde van de wereld is :) Tis gewoon niet leuk. Je ziet het product, bestelt het, wacht af, hype hype hype, en dan na de release horen dat het product ... eigenlijk niet bestaat. Logisch dat je dan eventjes emoties voelt. Toepasbaar op vanalles.
Hierop ga ik akkoord met je captain. In vergelijking met andere zaken is het uiteraard niet zo'n ramp, maar het is toch best wel een teleurstelling als zoiets gebeurt...
:cool: Heb al zo eventjes gespeeld, en een guide zou nu toch wel handig geweest zijn bij TR, want ze introduceren redelijk wat nieuwe dingen en een overzichtje is altijd leuk om te hebben :)

188
Make sure to grab the Call of Duty: Infinite Warfare Collector's Edition Guide Pack when the game releases on 11/4.

Includes - Developers Handbook with interviews & art - Call of Duty: Modern Warfare remastered digital multiplayer guide - 16"x24" Jackal Livery Flag - Detailed maps for both single player & multiplayer.

Image
Sneak peak World of Final Fantasy: https://www.primagames.com/games/world- ... tegy-guide