Re: Quick News Topic

933
Hoe kan je nu in godesnaam een goede vergelijking zien in een youtube filmpje? Al helemaal als je dit niet weergeeft op een 4K scherm?

De enige manier waarop je het kunt zien is door een PS4 en een PS4 Pro naast elkaar te zetten, en ze op 2 identieke 4K HDR tv's aan te sluiten imho...
Image

934
paveman wrote:Hoe kan je nu in godesnaam een goede vergelijking zien in een youtube filmpje? Al helemaal als je dit niet weergeeft op een 4K scherm?

De enige manier waarop je het kunt zien is door een PS4 en een PS4 Pro naast elkaar te zetten, en ze op 2 identieke 4K HDR tv's aan te sluiten imho...
De een op een standaard Full HD scherm toch, anders wordt het uitgerokken.

935
Goed punt.
Ik zou vooral de vergelijking op mijn eigen 4K HDR tv willen zien, aangezien die vergelijking de enige voor mij relevante is. Maar ach: dat zal ik op niet al te lange termijn kunnen doen na aanschaf van de Pro :D . Al moet ik dan ook Tomb Raider nog aanschaffen... :think:
Image

943
Maxidomino wrote: Flauwe naam maar ben superblij. De trailer gaat sowieso keigoed zijn. Kijk er al naar uit.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Ik snap ook niet als het een prequel is waarom ze niet verdergegaan zijn met Red Dead <subtitel>

945
Maxidomino wrote:Voorstelling van Nintendo's nieuwe console/handheld hybride.
Ziet er zalig uit.
Dat was ws de enige manier om in deze tijd nog een handheld te maken die niet achterhaald was. Ik vraag mij alleen af ten koste van wat het allemaal gaat in zijn consolevorm.