Da's een heel aannemelijke uitleg.Captain Witwicky wrote:Even serieus danElexus wrote:Haha nee het is niet dat. xD
Misschien is het gewoon door de grafische upgrade dat ze er wat anders uit ziet (vooral in haar gelaatstrekken).Ja, ik denk ook dat ze er lichtjes anders uit ziet, ik zou het ook toeschrijven aan de grafische upgrade (+eventuele wijziging in haar character model erdoor + eventuele betere mo-cap), misschien ook omdat ze nu wat ouder is, geen idee hoeveel maar ze was iets rond 18-21j in de eerste TR.
Re: Rise of the Tomb Raider
47Alright!Elexus wrote:Da's een heel aannemelijke uitleg. Ze lijkt me idd een stukje ouder te zijn dan in het vorige spel. Aangezien ik Tomb Raider nog maar net heb uitgespeeld, valt het des te meer op denk ik.
Ik denk dat hetzelfde principe van toepassing is op Nathan Drake

Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
48Ik vin de game zalig
maar
hoe gebruik je die kutkaarten?
Hoe krijg je oud lara 3d model om ermee te spelen?
maar

49Die kaarten zijn gewoon om digitaal te verzamelenShAmPi wrote:Ik vin de game zalig
maar
Nee, captain witwicky heeft daarover al eens gepost. Iets voor als je missies opnieuw wil spelen maar dan met voordelen vanuit die kaarten ofzo.
50alleen lijkt Drake in deel 4 geen 3 maar 15 jaar ouder...Captain Witwicky wrote:Alright!Elexus wrote:Da's een heel aannemelijke uitleg. Ze lijkt me idd een stukje ouder te zijn dan in het vorige spel. Aangezien ik Tomb Raider nog maar net heb uitgespeeld, valt het des te meer op denk ik.![]()
![]()
Ik denk dat hetzelfde principe van toepassing is op Nathan Drake![]()
51Dat is een prachige promo versie, jammer genoeg enkel voor de pers...Maxidomino wrote:Ahn zo ziet het eruit. Ik dacht dat Shampi dit doosje bedoelde.Toon8 wrote:Een kartonnen hoesje over het boekje
Achteraan het boekje zo'n cd houder geplakt
52Ja zoietsToon8 wrote:Die kaarten zijn gewoon om digitaal te verzamelen![]()
Nee, captain witwicky heeft daarover al eens gepost. Iets voor als je missies opnieuw wil spelen maar dan met voordelen vanuit die kaarten ofzo.
Das het huwelijksleven dat zijn tol eistGamefreak wrote:alleen lijkt Drake in deel 4 geen 3 maar 15 jaar ouder...
Zeer jammer. Pers exclusieve dingen, ik hou niet van dat concept.dividedx11 wrote:Dat is een prachige promo versie, jammer genoeg enkel voor de pers...
53Vond het doosje ook maar niets. Heb daarom gisteren maar zelf een cover gemaakt en in blueray doosje gestokenShAmPi wrote:Game heeft kutdoosje...
54Bij het spel kwam er ook een code voor square enix members waarvoor je moet registren op hun site. Heeft er iemand dit al gedaan? En krijg je er ingame iets extra's voor of is het gewoon om nieuwsbrieven te krijgen in je mailbox?
55Ik kan zelfs niet inloggen op de enix ding.Toon8 wrote:Bij het spel kwam er ook een code voor square enix members waarvoor je moet registren op hun site. Heeft er iemand dit al gedaan? En krijg je er ingame iets extra's voor of is het gewoon om nieuwsbrieven te krijgen in je mailbox?
Je weet wel dat dat je in begin van game krijgt

56Ik heb dat al voor andere Square Enix games gedaan, ik heb tot nu toe niks extra gekregen, tis allemaal één grote zever op dit moment. Het enige wat ik heb is dat als ik mij inlog bij hun website/blog, dat ik in mijn gamecollectie die games zie staan. Voor de rest niks. Nada.Toon8 wrote:Bij het spel kwam er ook een code voor square enix members waarvoor je moet registren op hun site. Heeft er iemand dit al gedaan? En krijg je er ingame iets extra's voor of is het gewoon om nieuwsbrieven te krijgen in je mailbox?
Die melding bij het opstarten van de game, waar je zo je email kan ingeven is denk ik hetzelfde, maar de servers zijn niet beschikbaar wordt er vermeld als je je mail hebt ingegeven. Dus, het zijn een bende prutsers daar.
Om het nog erger te maken, ik denk dat het een soort controle is. De extra inhoud van de 20 year celebration is bijvoorbeeld enkel toegankelijk via een bepaalde manier, want ik kan bijvoorbeeld aan alle extra inhoud, mijn zus ook, maar mijn vader dan weer niet. Het enige verschil is dat mijn vader geen PSN heeft. Dus ik leid daar uit dat je online moet zijn of geregistreerd bij Square Enix, om aan de extra inhoud te geraken die ze op de 20 year celebration disc hebben gezet. Zo kan ik alle outfits equippen, mijn zus ook, maar mijn vader niet. Ik ga nu eens uitzoeken hoe dat precies zit...
57Ik heb het ingame al iedere keer geprobeerd, maar kreeg ook altijd dat de servers niet werkten. Vandaar dat ik eens keek om het met de pc te doen. Maar als er niets aan voordelen zijn laat ik het maar 
58Mijn ervaring bij eerdere games van Squeenix is hetzelfde als van de Kapitein. Je hebt er geen klootviool aan. Lekker doorspelen dus!
59Op de xbone werkt het inloggen wel gewoon trouwens...Toon8 wrote:Ik heb het ingame al iedere keer geprobeerd, maar kreeg ook altijd dat de servers niet werkten. Vandaar dat ik eens keek om het met de pc te doen. Maar als er niets aan voordelen zijn laat ik het maar

60paveman wrote:Mijn ervaring bij eerdere games van Squeenix is hetzelfde als van de Kapitein. Je hebt er geen klootviool aan. Lekker doorspelen dus!
Lijkt me logisch dat het vooral zal werken op de Xbox aangezien de game daar al een jaar speelbaar is. Doet me ook aan denken dat de game een mooie kopie is van de Xbox versie als er nog niks werkt via PlayStationShAmPi wrote:Op de xbone werkt het inloggen wel gewoon trouwens...Toon8 wrote:Ik heb het ingame al iedere keer geprobeerd, maar kreeg ook altijd dat de servers niet werkten. Vandaar dat ik eens keek om het met de pc te doen. Maar als er niets aan voordelen zijn laat ik het maar
Mijn probleempje dat ik eerder had heb ik opgelost. Eerst moet je een PSN account hebben voor je TR opstart, en niet omgekeerd want anders krijg je geen extra's van de 20 year celebration behalve level content (dus geen oufits bijvoorbeeld). Als je eerst een PSN account hebt, dan TR opstart krijg je alles wat de 20 year celebration bevat. Dus dat wilt denk ik zeggen dat het zeker gelinkt is aan een account en het zonder niet geactiveerd wordt terwijl het eigenlijk zonder iets te activeren er wel moet zijn, want het moet op de disc staan. Nu lijkt het erop dat content pas beschikbaar is als je een account heb, het staat zogezegd vast op de disc dan, maar je geraakt er niet aan.