Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
5356+++ Er is uiteindelijk toch nog gerechtigheid!
En terecht dat die Vettel is terug gezet. Altijd maar dat geklaag over veiligheid en roekeloos gedrag bij Max. Het racen mensen, geen gezellig potje bingo spelen. Ik gewaagde inhaalacties zien en agressief rijgedrag. Laat ze maar met de mes tussen de tanden vechten om een plek.Sora_Lizard wrote:+++ Er is uiteindelijk toch nog gerechtigheid!
Heb ik gemist, ga moeten zien of ze die nog eens herhalen.Maxidomino wrote:+ Before the Flood, documentaire van Leonardo Di Caprio is uit.
Op het hele gedoe zit ik ook niet te wachten, maar het kerstsfeertje, daar hou ik wel van. Ik "verplaats" me dan ook naar de Amerikaanse kant waar ik altijd vind dat er een zeer aangenaam sfeertje hangt (kerstfilms bekijken, shows, liedjes etc)Elexus wrote:-- Halloween betekent ook dat de echte 'feestdagen' eraan zitten te komen, pls kill me
Hehehe lol, even downloaden en op mijn gemak later bekijkenMaxidomino wrote:@captain: De link van Before The Flood. Hij is gratis te bekijken via YouTube en andere kanalen (tot zondag 6 november).
Ze zal d'r haar er waarschijnlijk niet af hoeven. De tumor zit net boven haar rechter oog, waardoor ze waarschijnlijk via de wenkbrauw zullen kunnen opereren. Woensdag zullen we meer weten in ieder geval.W.O.L.F. wrote:Wow, damn, sterkte! Dat moet wel erg schrikken zijn! Echt sterkte!paveman wrote:---------------------------- moeder die tumor in hoofd blijkt te hebben
+ het lijkt erop dat het goed te opereren valt
+ ze kijkt er zelf ook nog heel positief tegenaan
- blijft natuurlijk gewoon kut
Misschien iets waar je nu niet mee bezig bent, maar waarschijnlijk moet haar haar er af. Als ze gezond en lang haar heeft, is het misschien een idee om het te doneren voor een pruik (dan kan je aan een kapper vragen en bij ons knippen ze dan gratis). Misschien heeft uw moeder wel veel een een pruik voor haar psychologisch herstel. Dat is bij iedereen heel anders, maar altijd een goed idee om er even over te praten
+/- Gisteren samen werken met met0t0 (ik voor stage, hij krijgt wel betaald). Het was verschrikkelijk lang rijden (Gent naar Genk) en ik was nogal bang 's ochtends in het donker op de autostrade (ik rij maar om de 3 maand eens mee in een auto), maar wel zo blij dat het met met0t0 was en hij heeft dat super gedaan
Hmm. Ik ben blijkbaar helaas niet de enige dus... Bedankt voor de tip iig. @met0t0: wordt misschien toch lastig dus... Naja, anders moeten we maar overschakelen op LBP3...?Kolm wrote:@paveman: Ik herinner me dat de connection met uplay echt bagger was. Voor die 10 co-op kills ofzo is het nog wel gelukt maar de missies zelf heb ik in mijn eentje gespeeld terwijl de internetkabel NIET in mijn playstation zat. Want zelfs als je alleen speelt en de game de connection met uplay even verliest, word je uit de co-op mission gegooid en kan je opnieuw beginnen. Oplossing was bij mij toen om stomweg de missies offline te spelen.
--- Hoewel het echte ziek zijn min of meer over is, voel ik me nog altijd niet lekker. Blijf overal pijn hebben.
--- Niet toekomen aan wat ik wil doen.
Weerwolven is echt fantastisch eh, wij deden dat vroeger bij de lessen Engels als er tijd over was, echt superMr.Wolf wrote:+++ Gisteren naar een verjaardagsfeestje geweest. Voor de eerste keer weerwolven gespeeld
Dat is toch (hopelijk) goed nieuws? Ik hoop echt dat alles goed gaat, sterktepaveman wrote:Ze zal d'r haar er waarschijnlijk niet af hoeven. De tumor zit net boven haar rechter oog, waardoor ze waarschijnlijk via de wenkbrauw zullen kunnen opereren. Woensdag zullen we meer weten in ieder geval.W.O.L.F. wrote:Wow, damn, sterkte! Dat moet wel erg schrikken zijn! Echt sterkte!paveman wrote:---------------------------- moeder die tumor in hoofd blijkt te hebben
+ het lijkt erop dat het goed te opereren valt
+ ze kijkt er zelf ook nog heel positief tegenaan
- blijft natuurlijk gewoon kut
Misschien iets waar je nu niet mee bezig bent, maar waarschijnlijk moet haar haar er af. Als ze gezond en lang haar heeft, is het misschien een idee om het te doneren voor een pruik (dan kan je aan een kapper vragen en bij ons knippen ze dan gratis). Misschien heeft uw moeder wel veel een een pruik voor haar psychologisch herstel. Dat is bij iedereen heel anders, maar altijd een goed idee om er even over te praten