Re: Welke game speelde je het laatste uit?
781Ach zo mooi gezegd en het klopt. Ik heb dit met CD's. Groepen die ik echt goed vind koop ik CD's van om ze te steunen ja ipv te downloaden via YT. Dingen zoals Spotify of Netflix heb ik niet om digitaal te betalen voor iets wat je nooit fysiek voor altijd hebt dat voelt niet hetzelfde aan. Games koop ik ook nooit op release want even later is het 2e hands aanbod zo groot dat de verleiding te groot is en het zou ook onnodig meer geld uitgeven zijn dan nodig. Game Mania heeft trouwens ook een 2e hands gamma wat ik vreemd vind want verhuren mag niet meer maar je krijgt wel 8 dagen omruilservice en in die tijd kan je dus een game uitspelen en terugbrengen zodat je het gratis heb gespeeld ik heb zo een paar man in mijn PSN lijst staan die dat doen dat vind ik dan ook zo van mja slim maar ik ga niet onder tijdsdruk een game uitspelen. Ik wacht liever een maand op een afgeprijsde deal of koopje op internet dan de volle pot te betalen Net zoals bv. AC Rogue die game heb ik op Kapaza gekocht voor €10 en een half jaar later voor evenveel verkocht dus dat is een gratis platinum En natuurlijk is kwaliteit veel belangrijker dan kwantiteit want ik speel zeer zelden games (buiten AC) die me langer dan 20u ofzo bezighouden want dat duurt me te lang van hetzelfde dus liever een grave trilogie zoals Uncharted die 50u duurt voor 3 games dan een mindere RPG bv. van 100u maar dat genre ligt me sowieso al niet. Ben benieuwd hoe Shadow of Mordor me zal bevallen die heb ik hier ook nog liggen die heeft blijkbaar zowel kwali-als kwantiteit