Ga je geen spijt van hebbenToon8 wrote:Met dat er veel zeer positief zijn erover de ps headset gekocht.
Re: Je laatste aankoop (geen games)
1113Met de surround sound bf spelen klinkt gewoonweg fantastischgamerke1992 wrote:Ga je geen spijt van hebbenToon8 wrote:Met dat er veel zeer positief zijn erover de ps headset gekocht.
1114Die heb ik ook en is zeker geweldig.Toon8 wrote:Met de surround sound bf spelen klinkt gewoonweg fantastischgamerke1992 wrote:Ga je geen spijt van hebbenToon8 wrote:Met dat er veel zeer positief zijn erover de ps headset gekocht.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
1115Op vlak van prijs/kwaliteit toch een van de beste headsets
Echt stevig is hij niet, maar het geluid en draagcomfort zijn heel goed, net als de batterij
Echt stevig is hij niet, maar het geluid en draagcomfort zijn heel goed, net als de batterij
1116Voor een draadloze headset is hij inderdaad relatief goedkoop, maar hij is vooral zeer gebruiksvriendelijk wat ik wel wou.met0t0 wrote:Op vlak van prijs/kwaliteit toch een van de beste headsets
1119echt wel hé, wat is die gozer van plan ?Sora_Lizard wrote:Veel plezier met je spionage spullen.
1121Eindelijk weer deftig internet op het bovenverdiep Ik had daar een oude router staan, die om de paar dagen problemen gaf. Bij telenet was een promotie voor een access point voor 50 euro. Ik vind het vooral handig dat die automatisch instellingen en updates overneemt van de modem.
1124Zalig. Ik ga die enkel kopen als mijn ps4 het ooit begeeft. Maar in zou hem wel graag willencoolgamer wrote:
1125Super! Gij kunt er weer even tegencoolgamer wrote:
Ik zit om dubio wat verstandiger is,
Ik lees van meerdere die hem pas gaan kopen als de oude kapot val, maar aan de andere kant is onze apparaat al een jaar of 2 oud, kunnen we hem nog verkopen, vangen we er nog iets voor en kopen we de PRO en beginnnen we weer nieuw en kunnen we er weer langer mee door
Wat te doen, wat te doen...