Re: Welke game speelde je het laatste uit?

796
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:Brutal Legend, 7 op 10.... ik haat RTS games, deze valt daar niet onder maar heeft er veel elementen van.... in de zijmissies had ik geen goesting meer....
Ik vind RTS-games ook niet zo leuk, maar deze vond ik heel erg de moeite :)
Maar dat had denk ik ook meer te maken met heel de metalsfeer :)
Return to sender? :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

797
dividedx11 wrote:
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:Brutal Legend, 7 op 10.... ik haat RTS games, deze valt daar niet onder maar heeft er veel elementen van.... in de zijmissies had ik geen goesting meer....
Ik vind RTS-games ook niet zo leuk, maar deze vond ik heel erg de moeite :)
Maar dat had denk ik ook meer te maken met heel de metalsfeer :)
Return to sender? :p
Dat zou Gamefreak er misschien wel mee willen doen :p

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

800
Dying light: 9/10

Zalige game en tevens mijn eerste zombie game (the walking dead niet mee gerekend en resident evil, heb ik nooit uitgespeeld). Er zijn duidelijk veel elementen in andere games 'gestolen', maar ze weten dat enorm goed te implementeren. Zo zijn er torens te beklimmen, die gewoon volledig hetzelfde zijn als in far cry. Het free runnen, leek dan weer heel erg op mirror's edge. Ik vond het verhaal heel boeiend en de side quest waren ook meestal interessant. En overdag was de game niet zo eng, maar als het nacht werd in de game en je achtervolg werd door volatiles, bonsde mijn hart.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

801
Entwined

Kleine PSN-game waarin je een vogel en een vis moet laten samenkomen. Ze worden elk met een joystick bestuurt en het is de bedoeling om ze doorheen lichtjes veranderende omgevingen te navigeren. Op vlak van gameplay zit het wel goed (fouten liggen altijd aan uzelf en nooit aan technische mankementen) en het blijft altijd spannend maar het wordt soms eentonig. Het 'verhaal' is heel erg kort. De challenge mode is uitgebreider, maar ook best moeilijk. Ik weet niet of ik mij daar veel verder aan wil wagen :p

7/10

Hier de trailer:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

802
met0t0 wrote:Entwined

Kleine PSN-game waarin je een vogel en een vis moet laten samenkomen. Ze worden elk met een joystick bestuurt en het is de bedoeling om ze doorheen lichtjes veranderende omgevingen te navigeren. Op vlak van gameplay zit het wel goed (fouten liggen altijd aan uzelf en nooit aan technische mankementen) en het blijft altijd spannend maar het wordt soms eentonig. Het 'verhaal' is heel erg kort. De challenge mode is uitgebreider, maar ook best moeilijk. Ik weet niet of ik mij daar veel verder aan wil wagen :p

7/10

Hier de trailer:
wel tof, ik heb hem ook al gespeeld maar nog niet uit :idea:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

804
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Entwined

Kleine PSN-game waarin je een vogel en een vis moet laten samenkomen. Ze worden elk met een joystick bestuurt en het is de bedoeling om ze doorheen lichtjes veranderende omgevingen te navigeren. Op vlak van gameplay zit het wel goed (fouten liggen altijd aan uzelf en nooit aan technische mankementen) en het blijft altijd spannend maar het wordt soms eentonig. Het 'verhaal' is heel erg kort. De challenge mode is uitgebreider, maar ook best moeilijk. Ik weet niet of ik mij daar veel verder aan wil wagen :p

7/10

Hier de trailer:
wel tof, ik heb hem ook al gespeeld maar nog niet uit :idea:
Hoe hebt ge dat gedaan? 't Is al zo'n korte game :p

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

808
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Entwined

Kleine PSN-game waarin je een vogel en een vis moet laten samenkomen. Ze worden elk met een joystick bestuurt en het is de bedoeling om ze doorheen lichtjes veranderende omgevingen te navigeren. Op vlak van gameplay zit het wel goed (fouten liggen altijd aan uzelf en nooit aan technische mankementen) en het blijft altijd spannend maar het wordt soms eentonig. Het 'verhaal' is heel erg kort. De challenge mode is uitgebreider, maar ook best moeilijk. Ik weet niet of ik mij daar veel verder aan wil wagen :p

7/10

Hier de trailer:
wel tof, ik heb hem ook al gespeeld maar nog niet uit :idea:
Hoe hebt ge dat gedaan? 't Is al zo'n korte game :p
ik heb een paar levels afgekluifd maar daarna ben ik de game wat uit het oog verloren....
cron