Mr.Wolf wrote:-------------- De stagebegeleiders hebben vandaag gezegd da ze op een punt gestaan hebben om te zeggen da ik nie meer moest terugkomen. Ik sta op een punt nu da ik nimeer met de richting wil voortdoen
Wat deed jij nu weer van richting? Stellen ze daar zo'n zware eisen ofzo? Amai, sterkte. Laat u zeker niet doen. Als je echt wil slagen in de richting dat je doet, dan lukt dat gegarandeerd. Ik weet het, 't is makkelijker gezegd dan gedaan maar ik heb zelf gezien naar hoeveel spijt het kan leiden als je stopt met een studie die je eigenlijk wou doen. Kop op, laat u niet kennen. Over een paar jaar, eenmaal ge een goeie job hebt, gaat ge die mensen een dikke f*ck you in het gezicht kunnen geven. Iedereen kent z'n tegenslagen bij de studies maar als ge kunt tonen dat ge sterker zijt dan wat anderen van u denken, is het eindresultaat nog zo mooi. Als ge u er echt ongelukkig voelt, is dat een andere kwestie natuurlijk.
Ot:
++ home alone, dus rust
-- moet dringeeeeend in gang schieten met schoolwerk of 't wordt weer veel te laat doorwerken vandaag
++ taak milieurecht vlot nog vrij goed, ik ben er content van
-- 't is nog niet af
++ donderdag jobbeurs en een compagnon gevonden om me te vergezellen
++ geurkaarsen
++ sjaal van Emily Kaldwin en Dishonored T-shirt gewonnen
++ Dishonored 2 is een plezant spel
-- niet zoveel tijd om te gamen
++ mss vandaag wat op de mini nes spelen, ideaal voor 5 mins pauze op te vullen
++ vanavond mss een filmpje kijken, te zien hoe laat het wordt
-- morgen lange schooldag, bleh
++ mijn nieuwe handschoenen en muts eens uittesten morgen