Normaal is er deze zeker. Ik doe dezelfde opleiding op de dezelfde plek en ik heb een gelijkaardig verhaal gezien bij een klasgenoot.met0t0 wrote:Als het echt zoveel escaleert, is er dan geen contactpersoon binnen uw opleiding waar ge bij terecht kunt? Want als ze dat gewoon zeggen zonder dat ge weet wat ge eraan kunt doen, is dat uiteraard helemaal niet eerlijk.Mr.Wolf wrote:-------------- De stagebegeleiders hebben vandaag gezegd da ze op een punt gestaan hebben om te zeggen da ik nie meer moest terugkomen. Ik sta op een punt nu da ik nimeer met de richting wil voortdoen
Dus Wolf als ik jou was zou ik ook even iets laten weten hierover (moesten ze het nog niet weten) aan uw trajectbegeleider. Een stageplaats heeft normaal gezien ingestemd met het feit dat ze u zouden moeten mentoren en begeleiden, dit houdt ook in goede en concrete feedback geven. Ik weet niet of dit het geval bij u is, maar als een deel van het probleem zou zijn dat er gewoon geen goed contact is met hen (lees jullie komen niet echt overeen) dan doen ze vanuit de school hier zeker wel iets aan.