Ik vind de scout class zeer goed meevallen in deze game, want eigenlijk speel ik daar niet graag mee. Heb er nu wel mee gespeeld ook voor die trophie. Zeer gemakkelijk om veel kills (en kill assists) mee te halen.
Ik speel vooral veel medic en support, favoriete wapens zijn mondragon optical en madsen mg storm. Vooral die laatste speelt echt fantastisch, zowel close als mid range.
Ben lvl 37, 653 score/min, k/d 1.73 en skill 361.26 Nu gaak een beetje stoefen met mijn k/d die echt wel serieus hoog is Veel beter dan in vorige games.
Wat zijn jullie stats?
Re: Battlefield 1
122De campaign zit erop, dus nu ligt de volledige focus bij multiplayer.
Ik heb tot nu toe 3 keer rush en 4 keer conquest gespeeld. Mijn kills zijn nu wel hoger dan deaths gelukkig.
Ik heb tot nu toe 3 keer rush en 4 keer conquest gespeeld. Mijn kills zijn nu wel hoger dan deaths gelukkig.
124Ik ben lvl 27, 17u gespeeld, 731 score/min, k/d is 1.4.Toon8 wrote:Ik vind de scout class zeer goed meevallen in deze game, want eigenlijk speel ik daar niet graag mee. Heb er nu wel mee gespeeld ook voor die trophie. Zeer gemakkelijk om veel kills (en kill assists) mee te halen.
Ik speel vooral veel medic en support, favoriete wapens zijn mondragon optical en madsen mg storm. Vooral die laatste speelt echt fantastisch, zowel close als mid range.
Ben lvl 37, 653 score/min, k/d 1.73 en skill 361.26 Nu gaak een beetje stoefen met mijn k/d die echt wel serieus hoog is Veel beter dan in vorige games.
Wat zijn jullie stats?
Zalige game, maar weinig tijd om hem te spelen.
125Waren de wapens niet nogal "onhistorisch" accuraat in deze game?gamerke1992 wrote: Werken de snipers een beetje goed in deze WI setting? Want ik kan mij inbeelden dat deze in die tijd nog niet goed ontwikkeld waren.
126Jawadde, verzeker ook al een hoog lvl Het is nu ook met ingame geld om zaken te unlocken ipv door te spelen. Weet zelf niet wat te doen met al die warbonds. Veel minder accessoires ook.Da_SoldierBE wrote:al 78 uur vind enkel je alles redelijk snel unlockt
Ik kan alleen maar in de weekends spelen, tijdens de week veel te veel werk voor schoolMaxidomino wrote: Ik ben lvl 27, 17u gespeeld, 731 score/min, k/d is 1.4.
Zalige game, maar weinig tijd om hem te spelen.
Dat kan goed zijn en is met veel zaken in de game ook zo, kwestie om het plezant te houden. Behalve dat de snipers er wat oud uit zien spelen ze denk ik toch redelijk hetzelfde als in vorige games. Heb eigenlijk alleen maar met de gewehr 95 gespeeld, wat niet zo'n zware sniper is.Tjeefkeuh wrote:Waren de wapens niet nogal "onhistorisch" accuraat in deze game?gamerke1992 wrote: Werken de snipers een beetje goed in deze WI setting? Want ik kan mij inbeelden dat deze in die tijd nog niet goed ontwikkeld waren.
127Ik heb de companion app eens gedownload en nu kan ik mijn score etc ook posten
level 24, score/min 639, 16 uur gespeeld, k/D 1,21, skill 279.02
Ziet er me nog wel ça va uit
128We hebben allemaal goeie stats op het forum als ik het zo bekijkdaviduvel wrote:Ik heb de companion app eens gedownload en nu kan ik mijn score etc ook posten
Je kan trouwens ook gewoon via de site van bf je stats bekijken. Ik gebruik die app niet graag, crasht veel en brengt mijn soldier customization in de war.
Hebben jullie ook last van dat als je quit na een ronde het spel vastloopt? Ik wacht nu tot het begin van een nieuwe ronde om dan het spel te verlaten.
En ik heb ook vaak in het begin van een ronde dat je bv spawnt in een vliegtuig dat ik de cavalry class ben en omgekeerd ook, dat ik spwan op een paard maar dat ik dan in de pilot class zit.
129Bij mij duurt dat dan een paar minuten voor ik weer in het hoofdmenu ben.Toon8 wrote:We hebben allemaal goeie stats op het forum als ik het zo bekijkdaviduvel wrote:Ik heb de companion app eens gedownload en nu kan ik mijn score etc ook posten
Je kan trouwens ook gewoon via de site van bf je stats bekijken. Ik gebruik die app niet graag, crasht veel en brengt mijn soldier customization in de war.
Hebben jullie ook last van dat als je quit na een ronde het spel vastloopt? Ik wacht nu tot het begin van een nieuwe ronde om dan het spel te verlaten.
En ik heb ook vaak in het begin van een ronde dat je bv spawnt in een vliegtuig dat ik de cavalry class ben en omgekeerd ook, dat ik spwan op een paard maar dat ik dan in de pilot class zit.
130Als je het in het begin van een ronde doet duurt het 10 - 15s + de tijd dat die ronde geladen is. Denk dat deze manier sneller is, hopelijk fixen ze dit bij de volgende patch.gamerke1992 wrote: Bij mij duurt dat dan een paar minuten voor ik weer in het hoofdmenu ben.
131Maar wordt die ronde dan niet aanzien als verlies? Ik dacht dat het bij BF4 zo was en dat je win/lose ratio dan zakte.Toon8 wrote:Als je het in het begin van een ronde doet duurt het 10 - 15s + de tijd dat die ronde geladen is. Denk dat deze manier sneller is, hopelijk fixen ze dit bij de volgende patch.gamerke1992 wrote: Bij mij duurt dat dan een paar minuten voor ik weer in het hoofdmenu ben.
132Ik denk dat als je 0 punten scoort in een match die wel niet meegerekend word. Bij BF4 was er wel geen probleem om na een match te stoppengamerke1992 wrote:Maar wordt die ronde dan niet aanzien als verlies? Ik dacht dat het bij BF4 zo was en dat je win/lose ratio dan zakte.Toon8 wrote:Als je het in het begin van een ronde doet duurt het 10 - 15s + de tijd dat die ronde geladen is. Denk dat deze manier sneller is, hopelijk fixen ze dit bij de volgende patch.gamerke1992 wrote: Bij mij duurt dat dan een paar minuten voor ik weer in het hoofdmenu ben.
133Goed om te wetenToon8 wrote:Ik denk dat als je 0 punten scoort in een match die wel niet meegerekend word. Bij BF4 was er wel geen probleem om na een match te stoppengamerke1992 wrote:Maar wordt die ronde dan niet aanzien als verlies? Ik dacht dat het bij BF4 zo was en dat je win/lose ratio dan zakte.Toon8 wrote:Als je het in het begin van een ronde doet duurt het 10 - 15s + de tijd dat die ronde geladen is. Denk dat deze manier sneller is, hopelijk fixen ze dit bij de volgende patch.gamerke1992 wrote: Bij mij duurt dat dan een paar minuten voor ik weer in het hoofdmenu ben.
134Paar jaar geen nieuwe BF:
http://www.ign.com/articles/2016/12/01/ ... attlefront
Er was toch sowieso niet ieder jaar een nieuwe BF? Raar dat ze dit vergelijken met AC of 1 van EA's sport games.
http://www.ign.com/articles/2016/12/01/ ... attlefront
Er was toch sowieso niet ieder jaar een nieuwe BF? Raar dat ze dit vergelijken met AC of 1 van EA's sport games.
135laatste tijd wat minder kunnen spelen
85uur dus 7 u laatste 12 dagen
ben nu lvl 58
overige stats zijn
513score per min
skill 339
k/d 3.47
5451 kills en 1573 deaths
en heb maar kleine 450 kills met voertuigen en en 300 met stationary lol
ben wel wat gefrustreerd op mensen die je killen en bv service star 15hebben of zelf al 23 met sommige tanks want elke star is 100 kills en dat zijn dan mensen die 9/10 van hun tijd in een tank zitten en k/d van 10-15 hebben
85uur dus 7 u laatste 12 dagen
ben nu lvl 58
overige stats zijn
513score per min
skill 339
k/d 3.47
5451 kills en 1573 deaths
en heb maar kleine 450 kills met voertuigen en en 300 met stationary lol
ben wel wat gefrustreerd op mensen die je killen en bv service star 15hebben of zelf al 23 met sommige tanks want elke star is 100 kills en dat zijn dan mensen die 9/10 van hun tijd in een tank zitten en k/d van 10-15 hebben