Re: Project CARS
17Wat zou eerder komen. Van der Garde die een F1 race rijdt of de release van Project Cars?
18Dan gok ik op Project Cars?BozeGozerXrd wrote:Wat zou eerder komen. Van der Garde die een F1 race rijdt of de release van Project Cars?
19Tutorial video 2:
Last edited by met0t0 on 16 Mar 2015 16:50, edited 1 time in total.
Reason: Tags aangepast
Reason: Tags aangepast
PSN tichke
20Het ziet er allemaal wel heel mooi en goed uit. Als er nog voldoende andere indrukwekkende racegames in het sim-genre op PS4 zouden verschijnen, kan ik het nog wel overwegen om een ander stuur te kopen. Al zal dat toch pas voor binnen een paar jaar zijn.
21als de ps5 uit is zeker ?met0t0 wrote:Het ziet er allemaal wel heel mooi en goed uit. Als er nog voldoende andere indrukwekkende racegames in het sim-genre op PS4 zouden verschijnen, kan ik het nog wel overwegen om een ander stuur te kopen. Al zal dat toch pas voor binnen een paar jaar zijn.
22Da's ook nog een idee, dan kan ik dat nieuwe stuur zeker ten volle benuttenGamefreak wrote:als de ps5 uit is zeker ?met0t0 wrote:Het ziet er allemaal wel heel mooi en goed uit. Als er nog voldoende andere indrukwekkende racegames in het sim-genre op PS4 zouden verschijnen, kan ik het nog wel overwegen om een ander stuur te kopen. Al zal dat toch pas voor binnen een paar jaar zijn.
23samen met project morpheus, zou zalig zijnmet0t0 wrote:Da's ook nog een idee, dan kan ik dat nieuwe stuur zeker ten volle benuttenGamefreak wrote:als de ps5 uit is zeker ?met0t0 wrote:Het ziet er allemaal wel heel mooi en goed uit. Als er nog voldoende andere indrukwekkende racegames in het sim-genre op PS4 zouden verschijnen, kan ik het nog wel overwegen om een ander stuur te kopen. Al zal dat toch pas voor binnen een paar jaar zijn.
25Ja, op pc hebt ge inderdaad wel meer geluk qua ondersteuningBozeGozerXrd wrote:Ik ga m gewoon met m'n huidige stuur spelen.
26Het liefst speel ik m ooit met racestuur in VR. Daarvoor zou ik voor de PS4 versie een PS4+Morpheus+nieuw duur wiel voor moeten kopen. Op PC hoef ik alleen een VR bril te kopen die wrs goedkoper zal zijn dan Morpheus. Alleen als Morpheus ook op PC werkt zou de PS4 te overwegen zijn.met0t0 wrote:Ja, op pc hebt ge inderdaad wel meer geluk qua ondersteuningBozeGozerXrd wrote:Ik ga m gewoon met m'n huidige stuur spelen.
27je zou eens een foto moeten posten van dat stuur. Ik beeld me in dat dat zo een gouden stuur is, afgewerkt met glinsterende sierraden en geharde juwelen en je je zilveren handschoenen moet aantrekken alvorens je kan beginnenBozeGozerXrd wrote:Ik ga m gewoon met m'n huidige stuur spelen.
28Dat dat jouw fantasie is betekent niet dat dat ook die van mij is. Een stuur moet een stuur zijn, niet een miljonairs poging om zich speciaal te voelen.Gamefreak wrote:je zou eens een foto moeten posten van dat stuur. Ik beeld me in dat dat zo een gouden stuur is, afgewerkt met glinsterende sierraden en geharde juwelen en je je zilveren handschoenen moet aantrekken alvorens je kan beginnenBozeGozerXrd wrote:Ik ga m gewoon met m'n huidige stuur spelen.
29Understood Sir !!BozeGozerXrd wrote:Dat dat jouw fantasie is betekent niet dat dat ook die van mij is. Een stuur moet een stuur zijn, niet een miljonairs poging om zich speciaal te voelen.Gamefreak wrote:je zou eens een foto moeten posten van dat stuur. Ik beeld me in dat dat zo een gouden stuur is, afgewerkt met glinsterende sierraden en geharde juwelen en je je zilveren handschoenen moet aantrekken alvorens je kan beginnenBozeGozerXrd wrote:Ik ga m gewoon met m'n huidige stuur spelen.