Re: Quick News Topic

968
Toon8 wrote:The game awards worden vannacht uitgereikt, om 03h. Raar dat dit bijna nergens op de grote game nieuws sites vermeld word, heb het toevallige ontdekt dat het vandaag was :P
Vga's waren toch beter ;)
Lekker anoniem idd...
Image

971
Toon8 wrote:Overwatch kreeg GOTY :? Waren toch veel andere betere games dan deze, die dan ook tenminste nog een verhaal hadden. U4 for GOTY :P
ik heb overwatch niet gespeeld maar hij moet dan wel heel goed zijn als hij blijkbaar Drake & co voetje kan lappen in deze nominatie :idea:

972
Gamefreak wrote:
Toon8 wrote:Overwatch kreeg GOTY :? Waren toch veel andere betere games dan deze, die dan ook tenminste nog een verhaal hadden. U4 for GOTY :P
ik heb overwatch niet gespeeld maar hij moet dan wel heel goed zijn als hij blijkbaar Drake & co voetje kan lappen in deze nominatie :idea:
Heel populair*

973
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:
Heel populair*
Inderdaad
Als je die 2 games naast elkaar zet en aan iedere neutrale mens vraagt welkeen het best is zal de meerderheid wel voor U4 kiezen.
Image

975
Toon8 wrote: Inderdaad
Als je die 2 games naast elkaar zet en aan iedere neutrale mens vraagt welkeen het best is zal de meerderheid wel voor U4 kiezen.
Een GOTY moet voor mij trouwens niet perse een verhaal hebben, maar dan moeten gameplay, design, ... wel zo goed als perfect zijn.