Re: 'It's all about the drinks'-topic
796Ik had een 2-daagse opleiding in Affligem en uiteraard heb ik daar al de bieren van Affligem eens uitgeprobeerd. De blonde en tripel zijn heel goed. De Affligem double vond ik tegen vallen.
Laat ons hopen dat je geen blijvende schade hebt eh...RoyVdW wrote:Stelt niets voor Wastelander ik heb 101 dagen enkel water gedronken. Ik deed mee was op RTV geweest ik heb het gehaald. 4,5kg kwijt. En Wolf die paar miljoen hersencellen gaan niks veranderen. De lever ziet meer af op die moment maar dit geeft geen permanent schade hoor. Het is een uitzondering dat ik drink tot ik zo dronken ben was trouwens de eerste keer.
Wijn is ook zo super divers, zoals bier. Een rode wijn is nooit hetzelfde als een andere, dat vind ik zo tof. En voor de warmere dagen kan je dan terugvallen op een rosé of een fris wit wijntje. Naast porto drink ik het liefst wijn.gamerke1992 wrote:Ik ben gisteren naar een wijnrestaurant gegaan. Je kreeg dan een tablet met alle soorten wijnen die ze hadden, met alle info en prijzen. Spijtig dat ik geen aangepast wijnmenu heb kunnen nemen, omdat ik met de auto was.
Net zoals bier kan ik enorm genieten van een goede wijn
Ja inderdaad, iedereen vind wel een wijn naar zijn smaak Mijn voorkeur gaat uit naar een pinot blanc, Pouilly-Fuissé (fumé ook soms) of een goeie sancerre. Hangt er ook wat vanaf voor welke gelegenheid, want ze zijn soms echt wel duur heElexus wrote:Wijn is ook zo super divers, zoals bier. Een rode wijn is nooit hetzelfde als een andere, dat vind ik zo tof. En voor de warmere dagen kan je dan terugvallen op een rosé of een fris wit wijntje. Naast porto drink ik het liefst wijn.gamerke1992 wrote:Ik ben gisteren naar een wijnrestaurant gegaan. Je kreeg dan een tablet met alle soorten wijnen die ze hadden, met alle info en prijzen. Spijtig dat ik geen aangepast wijnmenu heb kunnen nemen, omdat ik met de auto was.
Net zoals bier kan ik enorm genieten van een goede wijn
Neem het mij niet kwalijk, maar ik denk dat die attitude juist averechts werkt. Achteraf gaan jongeren u wel gelijk geven ja, maar dat is niet wat ge wilt bereiken. Op het moment zelf gaan er veel zoiets hebben van "Jaja, ik weet het wel, stop met zagen, ik ben praktisch volwassen". Zeker als de rest van hun vriendengroep ook die houding heeft.W.O.L.F. wrote:Weet je, ik kan het gewoon niet laten voorbij gaan als iemand die nog zo jong is het normaal vindt om sterke drank te vinden. Als mens en als forumlid vind ik het dan een beetje mijn verantwoordelijkheid om aan te geven dat dat niet normaal is. Wil je je alsnog zat drinken of alsnog aan de sterke drank gaan, dan doe je dat maar, maar ik hoef mij achteraf niet te bedenken 'had ik maar wat gezegd'.
O ja, de mix van alcohol en energiedrank, maakt dat niet sneller dronken? Dat is toch sowieso het gevaar van cocktails?
Bedankt voor uw medeleven met mij En nee geen schade althans niet merkbaar.W.O.L.F. wrote:Laat ons hopen dat je geen blijvende schade hebt eh...RoyVdW wrote:Stelt niets voor Wastelander ik heb 101 dagen enkel water gedronken. Ik deed mee was op RTV geweest ik heb het gehaald. 4,5kg kwijt. En Wolf die paar miljoen hersencellen gaan niks veranderen. De lever ziet meer af op die moment maar dit geeft geen permanent schade hoor. Het is een uitzondering dat ik drink tot ik zo dronken ben was trouwens de eerste keer.
Drie de blonde, tripel en zwarte. Straks ga ik de zwarte proeven. En dan is het even geen alcohol deze week.met0t0 wrote:Da's wel een leuk glas
Hoeveel bieren hebt ge erbij gekregen?