Re: Trophy Leaderboards

515
ShAmPi wrote:Gestegen naar voorlaatste plaats? Asjemenou.
Pinch me! Is this really happening?!
Does this mean we're all gonna die? :O
:lol: :P ;)
Image

517
NTGSruler wrote:@Kolm: Oh zijn de tips verdwenen op PsnProfiles? Dat vind ik wel jammer. Ik zocht daar geregeld ook voor oplossingen op... Jammer.
Jep... Ik mis ze ook al. Sowieso was het al lang niet meer mogelijk om nieuwe toe te voegen maar als je een oudere game speelde waren er vooral voor de moeilijke trophies altijd veel verschillende tips. Was een soort van samenvatting van alles wat je op het internet kon vinden. Helaas terug naar alle manieren apart opzoeken als je ergens vast zit... ;(
Image

519
paveman wrote:Idd! Ze zijn toch onbetwist koning en koningin :Tp: van dit forum!
(Hmm... betekent dit dan ook dat ze een stelletje zijn...? :P :lol:)
En ik weet van niks :p
Image

520
Kolm wrote: Jep... Ik mis ze ook al. Sowieso was het al lang niet meer mogelijk om nieuwe toe te voegen maar als je een oudere game speelde waren er vooral voor de moeilijke trophies altijd veel verschillende tips. Was een soort van samenvatting van alles wat je op het internet kon vinden. Helaas terug naar alle manieren apart opzoeken als je ergens vast zit... ;(
Idd ik vrees ervoor... Al zijn er andere sites waar alles wel goed te vinden is natuurlijk. :nerd:
Image

521
NTGSruler wrote:
Kolm wrote: Jep... Ik mis ze ook al. Sowieso was het al lang niet meer mogelijk om nieuwe toe te voegen maar als je een oudere game speelde waren er vooral voor de moeilijke trophies altijd veel verschillende tips. Was een soort van samenvatting van alles wat je op het internet kon vinden. Helaas terug naar alle manieren apart opzoeken als je ergens vast zit... ;(
Idd ik vrees ervoor... Al zijn er andere sites waar alles wel goed te vinden is natuurlijk. :nerd:
Dat wel maar dan wordt het vaak bij elkaar rapen van verschillende sites of uit verschillende threads. Als je dan pech hebt dan heb je nog threads die superlang zijn door allerlei discussies die maar half ter zake doen enz... Dat was gewoon kort en krachtig zonder al het gezeur er rond nog eens.
Image

522
Kolm wrote: Dat wel maar dan wordt het vaak bij elkaar rapen van verschillende sites of uit verschillende threads. Als je dan pech hebt dan heb je nog threads die superlang zijn door allerlei discussies die maar half ter zake doen enz... Dat was gewoon kort en krachtig zonder al het gezeur er rond nog eens.
Ik moet je inderdaad gelijk geven. Ook ik heb al verschillende malen threads volledig moeten doorspitten om tot een oplossing te komen..
Image

523
paveman wrote:
ShAmPi wrote:Gestegen naar voorlaatste plaats? Asjemenou.
Pinch me! Is this really happening?!
Does this mean we're all gonna die? :O
:lol: :P ;)
Net niet. Maar ik zou toch goed uitkijken de eerstkomende dagen naar tekenen van het einde van de wereld.
Image

Re: Week 32 Update

524
Tjeefkeuh wrote:Drukke week :q:

Overall

Sanity penguin stijgt naar de 13e plaats

Platinums

coolgamer krijgt de 4e plaats voor zichzelf; NTGSruler en RoyVdW zijn hun bronzen medaille kwijt

Completion

Kijk zelf maar

Rarity

Ik heb een flauw vermoeden dat er hier iets aangepast is bij die update onlangs

Hybris blijft op de 4e plaats staan; met0t0 zakt, maar behoudt de bronzen medaille
gamerke1992 stijgt naar de 10e plaats
Zowel fsterchele23 als Rushifel zakken 2 plaatsen (op een of andere manier is fsterchele 5% gestegen op een week?)
ShAmPi stijgt nog naar de voorlaatste plaats
Ikzelf zak net onder de 50% :jip:
ik heb er geen idee van :p
Ik kijk nie echt naar rarity kheb wel onlangs wa spellen opgestart en de eerste trophies van behaald maar 5% is idd wel wa veel ma bon :p
Image

Re: Week 32 Update

525
fsterchele23 wrote: ik heb er geen idee van :p
Ik kijk nie echt naar rarity kheb wel onlangs wa spellen opgestart en de eerste trophies van behaald maar 5% is idd wel wa veel ma bon :p
Zal wel aan die update liggen, meestal is het verschil maximum 1%