PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2016
Een kan er maar zagen zoals geen ander kan zagen. Graag vernemen we van jullie wie het afgelopen jaar de grootste zaag was. Indien je er ook nog eens een leuke reden bij verzint dan kunnen we ook nog plezier beleven aan onze beste zaag .. eh zeurpiet.
Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 22 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 28 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Re: PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2016
2Ik verleng hierbij het contract van Captain Witwicky met een jaar erbij, gefeliciteerd
3Ik vind eigenlijk dat captain witwicky nauwelijks zeurt.
Ik ga dit jaar gewoon weer voor royvdw
Ik ga dit jaar gewoon weer voor royvdw
4Ik ben ook van mening verandert tov vorig jaar. Ik kies voor *tromgeroffel* Royvdw
5Tricky tricky, maar toch Witwicky
Niet dat het storend gezeur is, maar er gaat geen dag voorbij zonder een post in het +/- topic. Roy vind ik de laatste tijd wat aan de stille kant in het algemeen
Niet dat het storend gezeur is, maar er gaat geen dag voorbij zonder een post in het +/- topic. Roy vind ik de laatste tijd wat aan de stille kant in het algemeen
6Ik kan ook alleen maar voor Captain Witwicky gaan. Ik vind eigenlijk helemaal niet dat Roy zeurt... zeker de afgelopen maanden niet.
7Van Roy heb ik precies nog niets gemerkt op vlak van gezeur... Ook ik ga voor Captain Witwicky.
8hij is dit jaar nog actief geweest, dus een geldige stem, BozeGozerrrrrr
misschien dat als hij iets wint, hij terugkomt hé
misschien dat als hij iets wint, hij terugkomt hé
9Ik stel voor dat als hij wint, wij allemaal samenleggen voor een nieuwe woonst/boot voor de Captain, mijn stem gaat naar: Captain Witwicky
11Captain Witwicky
Deze award is gelukkig niet regiogebonden en er valt niks meer/minder mee te winnen naargelang ge in België of Nederland woont
Deze award is gelukkig niet regiogebonden en er valt niks meer/minder mee te winnen naargelang ge in België of Nederland woont
12Captain Witwicky, zeuren is bij hem een vak, zeker in het +/- topic.
13Begrijp niet waarom er over mij gesproken wordt? Ik zeur helemaal niet zal aan mij liggen zeker ben de laatste tijd al minder actief. Er is een verschil tussen zeuren en de waarheid zeggen
Ik nomineer weer Witwicky ivm zijn posts in +/-.
Ik nomineer weer Witwicky ivm zijn posts in +/-.
15Captain Witwicky. De aftellende posts lezen als héél traag..