PXtR Forum Lady van het jaar 2016
Gezien de preutsheid van mijn zuidelijke buren durf ik hier niet te schrijven wat me op de tong ligt. Het kan natuurlijk zijn dat ik me wat de preutsheid sterk vergis en dat het meer te maken heeft met de bekende kat in het donker. Lieve lezertjes en lezeressen voor commentaar kunnen jullie vanzelfsprekend terecht in het HAAT topic. Kort en goed, hier mogen jullie zelf de Lady van het jaar 2016 voordragen.
Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 22 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 28 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Re: PXtR Forum Lady van het jaar 2016
2Echt met veel vrouwelijk geweld zijn we niet, maar ik kies Kolm
3Inderdaad niet zo heel veel keuze. Mijn eigen vrouw kiezen zou vermoedelijk fraude zijn (:p) dus dan gaan we voor Elexus
@Frans: vergeet die preutsheid maar even en schrijf wat je wil, ik ben benieuwd
@Frans: vergeet die preutsheid maar even en schrijf wat je wil, ik ben benieuwd
5Om het weer spannend te maken kies ik ook voor Kolm
De overige dames zijn ook zeer aardig, maar Kolm heeft me heel erg geholpen met LBP trophies en me zelfs gemotiveerd om voor de platinum(s) te gaan, wat in 2 LBP 's geresulteerd heeft, terwijl ik nooit verwacht had een LBP platinum te halen.
De overige dames zijn ook zeer aardig, maar Kolm heeft me heel erg geholpen met LBP trophies en me zelfs gemotiveerd om voor de platinum(s) te gaan, wat in 2 LBP 's geresulteerd heeft, terwijl ik nooit verwacht had een LBP platinum te halen.
7Toch mooi dat op ons forum enkele vrouwen zitten, en dat aantal zou zeker nog mogen stijgen. Ik vind het een moeilijke keuze. Kolm doet veel achter de schermen en weet ook iedereen te helpen als er een technisch probleem is, WOLF geeft veel advies en Elexus schrijft leuke columns. Ms. Pinguin hebben we hier niet veel gezien, maar enkel al haar fantastische avatar maakt haar een mede genomineerde voor mij Denk dat ik dit jaar dan toch voor Elexus ga, maar was een zeer moeilijk keuze.
9Omdat ik het leuk vind dat W.O.L.F. hier toch blijft komen ondanks dat ze zelf niet zoveel met games bezig is, kies ik haar
10elexus
met de vele energie die ze steekt in haar reviews en columns en daarbovenop ook een pracht van een persoon die altijd klaar staat voor mij verdient ze dubbel en dik deze award!!!
met de vele energie die ze steekt in haar reviews en columns en daarbovenop ook een pracht van een persoon die altijd klaar staat voor mij verdient ze dubbel en dik deze award!!!
13Ik ga voor W.O.L.F.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
15Hmmm wat dividedx zegt is waar: Hier moeten meer vrouwen komen! Ik geef mijn vote aan Elexus. Spontane madam die zich profileert met haar PS+ sectie.