Ik heb de blood & wine DLC gekocht. Ben benieuwd
Moet ik eigenlijk de disk insteken om de dlc te kunnen spelen? Of is het standalone?
Re: The Witcher 3: Wild Hunt
182gamerke1992 wrote:Ik heb de blood & wine DLC gekocht. Ben benieuwd
Moet ik eigenlijk de disk insteken om de dlc te kunnen spelen? Of is het standalone?
Met disk, toffe dlc , veel plezier dude.
183wrecker-of-gear wrote:gamerke1992 wrote:Ik heb de blood & wine DLC gekocht. Ben benieuwd
Met disk, toffe dlc , veel plezier dude.
Thanks
184Ik moet nog aan de game beginnen, daarom dat ik toch maar de Game of the Year-edition gekocht heb
Eenmaal ik eraan begin, zal ik dus wel een tijdje voort kunnen
185Zet maar alvast 150 uur aan de kant, want zo lang is de game wel wanneer je ook de 2 expansions erbij rekent.met0t0 wrote:Ik moet nog aan de game beginnen, daarom dat ik toch maar de Game of the Year-edition gekocht heb
186Is dat dan alleen het hoofdverhaal of ook veel zijmissies?billie91 wrote:Zet maar alvast 150 uur aan de kant, want zo lang is de game wel wanneer je ook de 2 expansions erbij rekent.met0t0 wrote:Ik moet nog aan de game beginnen, daarom dat ik toch maar de Game of the Year-edition gekocht heb
187Bij de witcher zijn de zijmissies gewoon even goed als het hoofdverhaalmet0t0 wrote:Is dat dan alleen het hoofdverhaal of ook veel zijmissies?billie91 wrote:Zet maar alvast 150 uur aan de kant, want zo lang is de game wel wanneer je ook de 2 expansions erbij rekent.met0t0 wrote:Ik moet nog aan de game beginnen, daarom dat ik toch maar de Game of the Year-edition gekocht heb
188Beide, al kan het natuurlijk verschillen afhankelijk van welke keuzes je maakt.met0t0 wrote:Is dat dan alleen het hoofdverhaal of ook veel zijmissies?billie91 wrote:Zet maar alvast 150 uur aan de kant, want zo lang is de game wel wanneer je ook de 2 expansions erbij rekent.met0t0 wrote:Ik moet nog aan de game beginnen, daarom dat ik toch maar de Game of the Year-edition gekocht heb
189Juist ja, keuzes hebben in deze game ook een invloed
En goed om te horen dat de zijmissies even goed zijn als het verhaal, want in veel games worden die al vaak saai omdat het altijd hetzelfde is.
En goed om te horen dat de zijmissies even goed zijn als het verhaal, want in veel games worden die al vaak saai omdat het altijd hetzelfde is.
190En hoe bevalt de game tot nu toe? Of zit je vastgelijmd aan je beeldscherm.met0t0 wrote:Juist ja, keuzes hebben in deze game ook een invloed
191Nog niet aan begonnen, misschien als ik The Last Guardian uitgespeeld hebbillie91 wrote:En hoe bevalt de game tot nu toe? Of zit je vastgelijmd aan je beeldscherm.met0t0 wrote:Juist ja, keuzes hebben in deze game ook een invloed
192Als je eenmaal The Witcher 3 hebt gespeeld, vallen alle andere games tegen.met0t0 wrote:Nog niet aan begonnen, misschien als ik The Last Guardian uitgespeeld hebbillie91 wrote:En hoe bevalt de game tot nu toe? Of zit je vastgelijmd aan je beeldscherm.met0t0 wrote:Juist ja, keuzes hebben in deze game ook een invloed
193Met die hoge verwachtingen zal ik er best niet aan beginnen, want dat kan niet goedkomenbillie91 wrote:Als je eenmaal The Witcher 3 hebt gespeeld, vallen alle andere games tegen.
Misschien zeg ik dat achteraf ook nog wel, geen idee. Al lang geen echte RPG meer gespeeld.
194Ik heb de game destijds op de gok gekocht en was instant verslaafd. Ik koop normaal gesproken nooit de DLC/expansions voor een game, maar deze was echt een uitzondering omdat hij gewoon zo tof was. Deze game heeft echt laten zien wat een morderne RPG hoort te zijn.met0t0 wrote:Met die hoge verwachtingen zal ik er best niet aan beginnen, want dat kan niet goedkomenbillie91 wrote:Als je eenmaal The Witcher 3 hebt gespeeld, vallen alle andere games tegen.
Misschien zeg ik dat achteraf ook nog wel, geen idee. Al lang geen echte RPG meer gespeeld.
195+1billie91 wrote: Als je eenmaal The Witcher 3 hebt gespeeld, vallen alle andere games tegen.