PXtR Forum Member van het jaar 2016
Met het eind van het jaar in zicht kunnen we met een gerust hart terugblikken op het afgelopen jaar. Het aantal leden is niet schrikbarend toe- of afgenomen en dus hebben we overwogen om de uitslag van 2015 alvast hier neer te pennen. Dat zou ons weer wat schelen bij het tellen, maar het is mogelijk dat sommigen zich anders zijn gaan gedragen en we onze mening herzien hebben.
Ik herhaal bij deze de zin die het vorig jaar zo goed deed: wie vind jij het aardigst, het leukst, het origineelst, het vriendelijkst, het minst vervelend, kortom wie past er niet in een van de andere categorieën en heeft het meeste positief bijgedragen aan dit forum?
Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 22 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 28 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Re: PXtR Forum Member van het jaar 2016
2Beste forumleden, jullie zijn allemaal toppers!!
Iedereen draagt zijn steentje bij als member of moderator en zonder elkaar zijn we niet wie we zijn hier op PxTR!
Maar Sora_Lizard jij bent voor mij (weer) member van het jaar, omdat we ook elkaar al zo jaren kennen, als er iets is zal ik ook als eerste naar jou gaan, ik ook weet dat jij heel veel voor deze toko doe ( andere ook uiteraad) maar jij verdient mijn pluim
Iedereen draagt zijn steentje bij als member of moderator en zonder elkaar zijn we niet wie we zijn hier op PxTR!
Maar Sora_Lizard jij bent voor mij (weer) member van het jaar, omdat we ook elkaar al zo jaren kennen, als er iets is zal ik ook als eerste naar jou gaan, ik ook weet dat jij heel veel voor deze toko doe ( andere ook uiteraad) maar jij verdient mijn pluim
3
Andere jaren probeerde ik me t.a.v. deze award een beetje op de vlakte te houden. Ik heb het gevoel dat ik louter op grond van mijn functie hier, het me niet kan veroorloven voorkeuren uit te spreken. Daarmee heb ik afgelopen jaar eigenlijk al een beetje gebroken.
Vanzelfsprekend zijn jullie me allen even lief en zijn jullie allemaal, stuk voor stuk belangrijk voor de community. Zonder community verliezen het forum en de blog hun bestaansrecht.
Van de forumleiding en de kaderleden mag ik en mogen jullie iets meer verwachten dus als die een stapje harder lopen dan is dat eigenlijk normaal. Toch wil ik hen hartelijk danken voor alle werk dat door hen wordt uitgevoerd. Vaak achter de schermen en onzichtbaar voor de meesten van ons, maar wel degelijk aanwezig.
Datzelfde geldt ook voor de redactieleden die echt hun best doen om hun onbezoldigde taken uit te voeren en de blog telkens weer voeren met informatieve, grappige en lezenswaardige artikelen. Dank jullie wel beste redactieleden!
Daarnaast zijn er 'gewone' members die toch elke keer weer proberen een ander te helpen, met ideeën komen, informatie delen over door henzelf gespeelde games enz enz. Let wel, 'gewoon' is niet zomaar gewoon. achter elke avatar gaat een mens schuil. Een mens met een eigen leven, soms zelfs een gezin, zijn of haar eigen pleziertjes maar ook leed. Ik ben dan ook blij dat we voor menigeen een uitlaatklep kunnen zijn op tijden dat het nodig is. Sommigen maken daar wat meer gebruik van dan anderen, maar het is van belang dat niemand zijn of haar gevoelens hoeft op te kroppen.
Sedert 8 maanden reeds wordt er een drukbezocht topic door slechts één man consequent elke week onderhouden: de Trophy Leaderboards!
Informatief met een prachtige layout en steeds wisselende standen trekt het de aandacht van een vaste groep members. Op deze wijze weet Tjeefkeuh ons elke keer weer in spanning te houden en steekt hij zo wel duidelijk boven het maaiveld uit. Volgens mij is dit een waardevolle toevoeging aan het forum naar een idee van Roy, Het is daarom dat ik afwijk van de mijzelf opgelegde regel en toch Tjeefkeuh wil nomineren voor Member van het jaar 2016!
Vanzelfsprekend zijn jullie me allen even lief en zijn jullie allemaal, stuk voor stuk belangrijk voor de community. Zonder community verliezen het forum en de blog hun bestaansrecht.
Van de forumleiding en de kaderleden mag ik en mogen jullie iets meer verwachten dus als die een stapje harder lopen dan is dat eigenlijk normaal. Toch wil ik hen hartelijk danken voor alle werk dat door hen wordt uitgevoerd. Vaak achter de schermen en onzichtbaar voor de meesten van ons, maar wel degelijk aanwezig.
Datzelfde geldt ook voor de redactieleden die echt hun best doen om hun onbezoldigde taken uit te voeren en de blog telkens weer voeren met informatieve, grappige en lezenswaardige artikelen. Dank jullie wel beste redactieleden!
Daarnaast zijn er 'gewone' members die toch elke keer weer proberen een ander te helpen, met ideeën komen, informatie delen over door henzelf gespeelde games enz enz. Let wel, 'gewoon' is niet zomaar gewoon. achter elke avatar gaat een mens schuil. Een mens met een eigen leven, soms zelfs een gezin, zijn of haar eigen pleziertjes maar ook leed. Ik ben dan ook blij dat we voor menigeen een uitlaatklep kunnen zijn op tijden dat het nodig is. Sommigen maken daar wat meer gebruik van dan anderen, maar het is van belang dat niemand zijn of haar gevoelens hoeft op te kroppen.
Sedert 8 maanden reeds wordt er een drukbezocht topic door slechts één man consequent elke week onderhouden: de Trophy Leaderboards!
Informatief met een prachtige layout en steeds wisselende standen trekt het de aandacht van een vaste groep members. Op deze wijze weet Tjeefkeuh ons elke keer weer in spanning te houden en steekt hij zo wel duidelijk boven het maaiveld uit. Volgens mij is dit een waardevolle toevoeging aan het forum naar een idee van Roy, Het is daarom dat ik afwijk van de mijzelf opgelegde regel en toch Tjeefkeuh wil nomineren voor Member van het jaar 2016!
4Wel sora, daar heb je tienddubbel dik gelijk in!
Tjeefkeuh it is!
Tjeefkeuh it is!
5Ik kan mij ook alleen maar aansluiten bij dat argument, Tjeefkeuh it is 
6Is dit echt een vraag, natuurlijk kies ik Tjeefkeuh. Met zijn Trophy Leaderboards heeft hij ook dit forum levendig te houden.
7Enkel en alleen al voor de moeite met de trophy leaderboards, kies ik ook voor Tjeefkeuh. Bedankt voor al het harde werk!
8Hier neem ik bewust geen kaderleden etc...
Omdat we allemaal wel iets doen dat een hoedje af verdient (veel zien gewone leden niet natuurlijk)
Dus deze kan gaan naar Tjeefjuh voor zijn mooie toevoeging op het forum!
Omdat we allemaal wel iets doen dat een hoedje af verdient (veel zien gewone leden niet natuurlijk)
Dus deze kan gaan naar Tjeefjuh voor zijn mooie toevoeging op het forum!

9Ik vond dit de aller moeilijkste om iets van te vinden. Bedankt Sora dat je ons hieraan herinnerd hebt. Natuurlijk moet Tjeefkeuh forum member van het jaar worden!
10Tjeefkeuh
Voor zijn inzet om elke week het trophy leaderbord up te daten
Voor zijn inzet om elke week het trophy leaderbord up te daten
12zou die gozer iedereen hier smeergeld gegeven hebben ?gamerke1992 wrote:I think we have a winner
13Tjeefkeuh indeed. Ik doe niet per se mee met de trophy leaderboards, gewoon omdat ik geen trophy hunter ben. Maar ik apprecieer de tijd die hij in dit spelletje steekt hier op het forum.
15Ewel Sora heeft het prachtig verwoord. Er zijn hier echt wel meerdere mensen waar ik het op 'typvlak' enorm goed mee vind. Maar Tjeefkeuh verdient het van mij ook evenzeer!