Daar past nog net een tv en een Playstation bij, ik zie het probleem niet hoorSora_Lizard wrote:Gelezen in Zeurpiet van het jaar:
Ik ben bang dat het dan toch niet (veel) verder gaat komen dan dit:Ik stel voor dat als hij wint, wij allemaal samenleggen voor een nieuwe woonst/boot voor de Captain, mijn stem gaat naar: Captain Witwicky
Re: PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2016
32Fantastisch fijnShAmPi wrote:Capn
Punt
Ander lijn
(Dat is een stukje van een liedje dat ze bij ons op de lagere school hadden gemaakt)
Re: H.A.A.T 2016
33Thnx W.O.L.F.!W.O.L.F. wrote:Hoewel hij er minder over zegt is Paveman ook papa eh, mijn stem is voor hem, omdat hij met0t0 laat zien dat je als papa heus nog wel eens kan gamen
En het klopt helemaal, hoor (ook voor met0t0 ): 2 (bijna 3) kleintjes hebben belemmert mij in ieder geval niet om te gamen
PS: Excuses voor alle keren dat ik eventjes een verdieping lager moest vanwege een of ander huiltje
34Mooi werk, maar ik vind die awards wat overbodig in het algemeen en daarom ga ik niet stemmen. Heb geen voorkeuren. Ik vind iedereen evenwaardig en belangrijk want we zorgen er samen voor dat dit een leuke plek is. Behulpzaam zal ieder van ons wel zijn als er een gerichte vraag gesteld wordt en er geholpen kan worden. Iedereen is lid van het jaar voor mijn part die hier geregeld actief zijn
Proficiat aan allen het gaat jullie goed in 2017
Proficiat aan allen het gaat jullie goed in 2017
35Ik kan nog in de magiër business stappen en dan noem ik mezelf Tricky Tricky WitwickySanity penguin wrote:Tricky tricky, maar toch Witwicky
Niet dat het storend gezeur is, maar er gaat geen dag voorbij zonder een post in het +/- topic. Roy vind ik de laatste tijd wat aan de stille kant in het algemeen
Een sleutelhangertje werkt ookW.O.L.F. wrote:Ik stel voor dat als hij wint, wij allemaal samenleggen voor een nieuwe woonst/boot voor de Captain, mijn stem gaat naar: Captain Witwicky
Ik vind dat er hier niemand zeurt dus kan ik moeilijk een naam zeggen (of ik hanteer een andere definitie). Maar als jullie vinden dat ik zeur, wel
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Re: PXtR Forum Spammer van het jaar 2016
37ola, ik voel hier een spannende tweestrijd gaandeCaptain Witwicky wrote:Kan zijn.dividedx11 wrote:Ook ik ga voor Witwicky, want ook weer dit jaar is het grootste aandeel aan posts in het "Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd" van hem afkomstig, vermoed ik.
En ik ga voor jou.
dividedx11
38precies, als je 's ochtends vaak naar Radio 1 luistert weet je wat dat isgamerke1992 wrote:Je hebt zeuren en je hebt zeuren zeuren
41Ik zou het erger vinden als je dat huiltje zou negerenpaveman wrote:Thnx W.O.L.F.!W.O.L.F. wrote:Hoewel hij er minder over zegt is Paveman ook papa eh, mijn stem is voor hem, omdat hij met0t0 laat zien dat je als papa heus nog wel eens kan gamen
En het klopt helemaal, hoor (ook voor met0t0 ): 2 (bijna 3) kleintjes hebben belemmert mij in ieder geval niet om te gamen
PS: Excuses voor alle keren dat ik eventjes een verdieping lager moest vanwege een of ander huiltje
42Er zijn echt nog verassend veel games uitgekomen voor de PSP afgelopen jaar Nee echt serieus hahaSora_Lizard wrote:Waar is de PSP naar toe?
43Verleden jaar hebben we de PSP ook al niet meegenomen, maar feitelijk valt die in de PS Vita categorie mijns inziens.
45Was ook niet echt serieus bedoelt maar vind het straf dat de psp nog steeds ondersteunt wordtSora_Lizard wrote:Verleden jaar hebben we de PSP ook al niet meegenomen, maar feitelijk valt die in de PS Vita categorie mijns inziens.