PXtR Beste Actie/Avontuur-game 2016
Op andere fora in andere tijden hebben wij steeds van te voren een shortlist gemaakt en via een poll om jullie mening gevraagd. Dit jaar willen we het anders doen en jullie zelf laten zeggen welke game uit 2016 je de beste Actie/Avontuur-game voor de PlayStation vindt.
Let op! De releasedatum van de game moet in 2016 zijn geweest en een leuke of grappige motivering maakt het voor ons allen begrijpelijker.
Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 22 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 28 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Re: PXtR Beste Actie/Avontuur-game 2016
3Uncharted 4 it is ook voor mij. Ik kan wel niet vet zetten in tapa :/
6Ik heb het zelf nog maar heel kort gespeeld bij een vriend. En ik heb ook wel wat video's bekeken. Voorlopig redenen genoeg om uncharted 4 te kiezen.
8Uncharted 4: A Thief's End
Iedereen weet wel waarom het Uncharted moet zijn
Iedereen weet wel waarom het Uncharted moet zijn
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
9Ik heb in beste ps4 game al gekozen voor U4...
Rise of The Tomb Raider
Rise of The Tomb Raider
10Hitman 2016
De game was niet perfect, maar het waren geweldige episodes, heb hier vele uren mee vermaakt,
Het is wel action/adventure/stealth, dus ik zit hier wel in de goeie hoek toch?
De game was niet perfect, maar het waren geweldige episodes, heb hier vele uren mee vermaakt,
Het is wel action/adventure/stealth, dus ik zit hier wel in de goeie hoek toch?
11The Last Guardian wint voor mij in deze categorie, want Uncharted 4 heb ik al twee keer gekozen. Het is een prachtige game die ik mij nog lang heel goed zal herinneren.
12Voor mij wint ook The Last Guardian, ik werd helemaal mee gezogen in het verhaal
15Aangezien ik uncharted 4 niet heb gespeeld en ratchet & clank al heb genomineerd, ga ik voor The Last Guardian.