Zou kunnen dat ge hem nog eens wilt spelen heGamefreak wrote:merci maar ik het de game al doorkruist !
Ik ga dat zeker doen
Zou kunnen dat ge hem nog eens wilt spelen heGamefreak wrote:merci maar ik het de game al doorkruist !
misschien, in 2028 ofzomet0t0 wrote:Zou kunnen dat ge hem nog eens wilt spelen heGamefreak wrote:merci maar ik het de game al doorkruist !
Ik ga dat zeker doen
beter laat dan nooit zeggen zeMr.Wolf wrote:Uncharted: Drake's Fortune 9/10
I love it. Dit was weliswaar de remasterd versie op de ps4. Wat was dit toch nostalgisch. Uncharted was mijn eerste ps3 game die ik zoveel jaar geleden had gekocht. Ik wou toen eigenlijk Turok kopen, maar had me vergist blijkbaar Nate en Sully blijven game characters waar ik van hou. Ook het verhaal blijft interessant.
Ergens had ik schrik om dit spel terug op te starten, omdat ik er als kind iets te veel trauma's aan heb overgehouden
Ik had het al is uitgespeeld eh Ik verschoot er ergens van da ik na zoveel jaar toch nog altijd de puzzels kon herinnerenGamefreak wrote:beter laat dan nooit zeggen zeMr.Wolf wrote:Uncharted: Drake's Fortune 9/10
I love it. Dit was weliswaar de remasterd versie op de ps4. Wat was dit toch nostalgisch. Uncharted was mijn eerste ps3 game die ik zoveel jaar geleden had gekocht. Ik wou toen eigenlijk Turok kopen, maar had me vergist blijkbaar Nate en Sully blijven game characters waar ik van hou. Ook het verhaal blijft interessant.
Ergens had ik schrik om dit spel terug op te starten, omdat ik er als kind iets te veel trauma's aan heb overgehouden
Ja, ik wist zelfs alle 60 schatten nog vanbuiten liggen na acht jaar goed fotografisch breinMr.Wolf wrote:Ik had het al is uitgespeeld eh Ik verschoot er ergens van da ik na zoveel jaar toch nog altijd de puzzels kon herinnerenGamefreak wrote:beter laat dan nooit zeggen zeMr.Wolf wrote:Uncharted: Drake's Fortune 9/10
hij wist misschien nog letterlijk elke steen liggen ?RoyVdW wrote:Ja, ik wist zelfs alle 60 schatten nog vanbuiten liggen na acht jaar goed fotografisch breinMr.Wolf wrote:Ik had het al is uitgespeeld eh Ik verschoot er ergens van da ik na zoveel jaar toch nog altijd de puzzels kon herinnerenGamefreak wrote:beter laat dan nooit zeggen zeMr.Wolf wrote:Uncharted: Drake's Fortune 9/10