Re: Het afdwaaltopic

571
Sora_Lizard wrote:Ik had ooit de special edition van Ni No Kuni besteld bij BOL. Uiteindelijk bleek dat, niet alleen bij BOL overigens, er veel te weinig waren geleverd. Bij BOL kreeg ik toen wel een excuus en een goedmakertje van € 15,00 tegoed bij een volgende bestelling. ;)
De situatie rond de Ni No Kuni collector's edition herinner ik mij nog goed, dat was nogal een teleurstelling voor velen :O
Ik zal wel zien hoe het uitdraait. Dat bol.com bij u een tegemoetkoming deed, is wel mooi.

Re: Het afdwaaltopic

572
Ik heb het met Dishonored 2 ook voorgehad bij bol. Eerst kreeg ik 1-2 dagen voor release mail van annulering en vlak erna een mail van "er is een foutje gebeurd en tem dinsdag 10 euro korting". Tot de dinsdag na release was hij toen voor iedereen 10 euro goedkoper. 90 euro was zeker geen slechte prijs als je weet dat ook de complete edition van dishonored 1 erin zit.
Image

Re: Het afdwaaltopic

574
paveman wrote:Leuke wedstrijd Colossus en Sora!
Al zal ik de wedstrijd als redactielid (en niet-Star Wars-fan) aan me voorbij laten gaan.

Wel gek dat je idee van het opknippen in 100 stukjes niet breed gedragen werd... :? :lol:
We hebben het nu juist zo georganiseerd dat iedereen kan meedoen, ook forumleiding, redactieleden, kortweg iedereen met uitsluiting van Colossus en Sora_Lizard. Alleen deze twee personen en de inzender zelf weten van wie een inzending is. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

576
Hoi hoi! :jip: :jip: :jip:

Denken jullie nog eens aan de awards? Nog slechts een paar dagen om je stem uit te brengen!

Helaas is er niets te winnen, daar heeft Colossus alsnog voor gezorgd! Ook hier nog slechts een paar dagen om mee te kunnen doen. :silly:
Image
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

577
NTGSruler wrote:
paveman wrote:Haha, je hebt helemaal gelijk, hoor! Just curious, natuurlijk!
Het is een strakke moderne nieuwbouw woning! Helemaal ons ding! :love: Weet je nog niets mee hé natuurlijk? :lol:
Hahaha! nee, inderdaad!
Ik houd daar ook wel van! Een ouder huis mag nog zoveel sfeer hebben, voor mij als persoon met twee linker handen blijft het vooral: een oud huis. Waar dus veel in geklust moet worden. Ik pas.

Wij wonen nu dus ook in een nieuwere woning (2002): veel grote, open ruimtes dankzij de wat strakkere lijnen (en dankzij de enorme inhoud, maar dat terzijde :D). Een waar genot. Wij wonen er ook nog maar sinds afgelopen mei, maar ik geniet nog elke dag! Oftewel: mooi vooruitzicht. Geniet ervan, man!

En ik zei het niet om je een prettig gevoel te geven: ik vind het oprecht leuk dat je er weer bent! ;) :D
Image

Re: Het afdwaaltopic

578
paveman wrote:
NTGSruler wrote:
Hahaha! nee, inderdaad!
Ik houd daar ook wel van! Een ouder huis mag nog zoveel sfeer hebben, voor mij als persoon met twee linker handen blijft het vooral: een oud huis. Waar dus veel in geklust moet worden. Ik pas.

Wij wonen nu dus ook in een nieuwere woning (2002): veel grote, open ruimtes dankzij de wat strakkere lijnen (en dankzij de enorme inhoud, maar dat terzijde :D). Een waar genot. Wij wonen er ook nog maar sinds afgelopen mei, maar ik geniet nog elke dag! Oftewel: mooi vooruitzicht. Geniet ervan, man!

En ik zei het niet om je een prettig gevoel te geven: ik vind het oprecht leuk dat je er weer bent! ;) :D
Wel wij ook!!! De keuken is mooi thema zwart-wit en onze trap is een witte met matte glazen treden! Fantastisch! Was natuurlijk wel belangrijk aangezien de trap in onze living staat (in de hoek weliswaar). Bij ons loopt de living over in de keuken met kookeiland waar de zon prachtig binnenvalt.

En ik meende het ook oprecht dat ik dit tof vind dit te horen!!
Image

Re: Het afdwaaltopic

580
met0t0 wrote:Welkom terug, NTGSruler! :)
Goed dat uw deel van West-Vlaanderen terug aangesloten is op het internet ;) :p
Das nogal ruim genomen uiteraard. Met mijn deel wordt dus bedoelt mijn eigen persoonlijk stukje in West-Vlaanderen ;) :P
Image

Re: Het afdwaaltopic

581
Daviduvel weet je al dat ik verhuist ben en nu nog dichter woon. Een dikke 100m in vogelvlucht :lol:
Dacht net aan dit onnozel weetje dus typ ik het hier om mijn postcount wat op te krikken actiever te zijn zonder te spammen :D
Image

Re: Het afdwaaltopic

582
RoyVdW wrote:Daviduvel weet je al dat ik verhuist ben en nu nog dichter woon. Een dikke 100m in vogelvlucht :lol:
Dacht net aan dit onnozel weetje dus typ ik het hier om mijn postcount wat op te krikken actiever te zijn zonder te spammen :D
100m is te doen op de fiets!! :hug:
Image

Re: Het afdwaaltopic

583
Ik ben net terug van een werk presentatie in Enschede waar een aantal mensen via een persuitnodiging op af waren gekomen.
Daar zag ik iemand waarvan ik het gezicht vaag herinnerde. Helaas was de persoon in kwestie alweer verdwenen voor ik de tijd had om een gesprek met hem aan te gaan.

Ik denk dat het iemand was van Playstation Pure of Officieel Playstation Magazine, maar ik kan de naam niet meer herinneren.
Heeft iemand nog groepsfoto's van de Playstationpure meetings? Dan kan ik m aanwijzen.

Re: Het afdwaaltopic

584
FGras wrote:Ik ben net terug van een werk presentatie in Enschede waar een aantal mensen via een persuitnodiging op af waren gekomen.
Daar zag ik iemand waarvan ik het gezicht vaag herinnerde. Helaas was de persoon in kwestie alweer verdwenen voor ik de tijd had om een gesprek met hem aan te gaan.

Ik denk dat het iemand was van Playstation Pure of Officieel Playstation Magazine, maar ik kan de naam niet meer herinneren.
Heeft iemand nog groepsfoto's van de Playstationpure meetings? Dan kan ik m aanwijzen.
Dat moet wel heeeel erg toevallig zijn :D
Maar ik heb geen foto's meer
Image
cron