paveman wrote:That, I know!
Ik wilde alleen voor mezelf een beetje kijken of het zin had om mijn jacht op verdelging van mijn backlog te staken om weer even terug te gaan naar FF XV. Ik heb m al op platinum, dus alleen DLC die wat toevoegt aan het verhaal/ervaring of écht goede items die ik uiteindelijk wellicht in die genoemde DLC kan gebruiken zou het voor mij de moeite waard maken.
Ik ben absoluut een completionist, maar mijn backlog dwingt me daar wat losjes mee om te gaan en het is niet zo ver dat ik ook echt alle useless items moet hebben... Ik wil graag alle ultimate items hebben.
Ah, de backlog...dat probleem heb ik ook, maar bij mij switched de game aan wie ik prioriteit geef, haast continu
Hierdoor is het niet zo moeilijk voor mij om terug te gaan naar andere games.
Je vraagt voor ultimate items? Wel, je hebt skins en visgerief etc, dus dat kan je zien als
niet ultiem, aangezien je uiteindelijk op het einde van de game wel betere fishing equipment hebt en een autoskin minder belangrijk is. Maar het item dat je krijgt als je zogezegd de main quest van het carnival voltooid
kan een ultiem item zijn/worden. In de beschrijving geven ze een hint naar iets dat moet komen, maar of dat wel degelijk zo gaat zien heeft iedereen het raden ernaar. Dus misschien kan je enkel dat item doen? Dat duurt niet zo lang, hooguit een uurtje of twee.
Later deze week komt er meer info over DLC:
https://www.4gamers.be/nieuws/58068/1/L ... Fantasy-XV
Op 2 februari om 12:00 onze tijd zal Square Enix een New Year Special Edition Active Time Report uitzenden omtrent Final Fantasy XV. Director Hajime Tabata en marketing manager Akio Ofuji zullen het dan hebben over toekomstige updates en DLC voor de game. De livestream kan onder meer via YouTube gevolgd worden.