Finally i'm back!! Heb het hier gemist!paveman wrote:Someone's back...! (with a vengeance )
Congrats ruler!
Doel is om dit jaar in de club van 100 platinums eigenaren te geraken!
Moderator: Leaderboard Group
Finally i'm back!! Heb het hier gemist!paveman wrote:Someone's back...! (with a vengeance )
Congrats ruler!
Hé, wat toevallig... dat is ook mijn doel....! Ik ben niet zo heel erg van de doelen stellen als het op trophies aankomt (ja, doel is: plezier hebben!), maar ja... als je zo dichtbij de 100 zit kun je het rustig als doel nemen.. toch?NTGSruler wrote:Finally i'm back!! Heb het hier gemist!paveman wrote:Someone's back...! (with a vengeance )
Congrats ruler!
Ooh het is zeker een doel om er plezier in te hebben hoor! Als ik echt wou zat ik allang over de 100 door crappy easy games te spelen met een platinum (daar heb ik geen nood aan). Al zitten er zeker wel gemakkelijkere platinums in mijn lijst. Maar het schoot mij te binnen dat ik er eigenlijk niet zo héél ver meer van af zit natuurlijk. En 100 is voor velen toch wel een mijlpaal denk ik.paveman wrote:Hé, wat toevallig... dat is ook mijn doel....! Ik ben niet zo heel erg van de doelen stellen als het op trophies aankomt (ja, doel is: plezier hebben!), maar ja... als je zo dichtbij de 100 zit kun je het rustig als doel nemen.. toch?NTGSruler wrote:Finally i'm back!! Heb het hier gemist!paveman wrote:Someone's back...! (with a vengeance )
Congrats ruler!
Ja ik vond het best een toffe Telltale maar m'n favoriet blijft nog altijd The Wolf Among Us.paveman wrote:Congrats!
Was het een beetje de moeite waard?
Samen met Game of Thrones tot nu toe (wat ik gespeeld heb) ook mijn favoriet!Elexus wrote:Ja ik vond het best een toffe Telltale maar m'n favoriet blijft nog altijd The Wolf Among Us.paveman wrote:Congrats!
Was het een beetje de moeite waard?
Mooi zo! Deze staat ook nog op mijn "to do" lijstje. Komt er binnenkort van..billie91 wrote:Platinum 15: The Wolf Among Us. Leuke game, al is hij soms wat traag.
Wel de meest makkelijke platinum die ik ooit heb behaald. 12 uur spelen en geen enkele trophy is echt te missen. Ben nu met Tales of the Borderlands bezig en daar lijkt het hetzelfde geval te zijn.NTGSruler wrote:Mooi zo! Deze staat ook nog op mijn "to do" lijstje. Komt er binnenkort van..billie91 wrote:Platinum 15: The Wolf Among Us. Leuke game, al is hij soms wat traag.
Dat klopt. De Telltales games zijn daar voor bekend.. Toch zijn het aangename games.billie91 wrote: Wel de meest makkelijke platinum die ik ooit heb behaald. 12 uur spelen en geen enkele trophy is echt te missen. Ben nu met Tales of the Borderlands bezig en daar lijkt het hetzelfde geval te zijn.
Same here, easy peasy lemon squeezyElexus wrote:Nr. 24: Batman van Telltale
Nicewrecker-of-gear wrote:Same here, easy peasy lemon squeezyElexus wrote:Nr. 24: Batman van Telltale
Return to “PlayStation Network Gaming”