minermb: Gekocht in 2015: 6 Uitgespeeld in 2015: 7 Totale score: +1
Ik heb het met een vriend uitgespeeld, de laaste 50% hebben we eigenlijk een beetje gerushed
Tamara pest onsTamara wrote:Elexus houdt ons falen bij. Nou ja, jullie falen. Ik sta lekker in de plus
Ik sta nu ook in de plus, al is het maar met een puntKolm wrote:Tamara pest onsTamara wrote:Elexus houdt ons falen bij. Nou ja, jullie falen. Ik sta lekker in de plus

Kolm, je bent een heldin!Kolm wrote:Playstation Home 100% => +1
Kolm: Gekocht in 2015: 13 Uitgespeeld in 2015: 8 Totale score: -5
@Elexus: Aangezien je ook mod bent kan je ook 'edit post' klikken en dan de hele lijn kopiëren, dan heb je ook de kleurcodes ineens mee![]()
Doe ik zelf namelijk ook altijd als ik mijne ga updaten: laatste post nemen, edit, lijn kopiëren, plakken en dan cijfertjes aanpassen
En miner ookminermb wrote:Ik sta nu ook in de plus, al is het maar met een puntKolm wrote:Tamara pest onsTamara wrote:Elexus houdt ons falen bij. Nou ja, jullie falen. Ik sta lekker in de plus
Gelukkig is er Elexus nog om me terug wat beter te laten voelenElexus wrote:Kolm, je bent een heldin!
Dat hangt van de grootte van de rest van je backlog af.fsterchele23 wrote:vailant hearts uitgespeeld +1
gekocht -12 uitgespeeld +11 => -1
van mij valt het ook nog mee vind ik