Platinums
Lang heeft het niet geduurd; deze week staat Sanity penguin alleen 10e en Elexus alleen 12e
Re: Trophy Leaderboards
573Haha, ik ben bezig met Tomb raider maar gaat nog wel even duren, als het al luktgamerke1992 wrote:Wacht maar Sanity, ik heb nog 3 Platinums in het verschiet
574Ik heb 2 telltale games gekocht. Fier zal ik er niet op zijn, maar er hangt wel een platinum aan vastSanity penguin wrote:Haha, ik ben bezig met Tomb raider maar gaat nog wel even duren, als het al luktgamerke1992 wrote:Wacht maar Sanity, ik heb nog 3 Platinums in het verschiet
En ratchet & clank heb ik al uitgespeeld en ben ik nu met de platinum bezig. Gewoon een super leuke game, waar ik echt geniet om alles uit te spelen.
575Ik heb ook nog wel the wolf among us liggen. Weekje geleden via sale aangeschaft
576Dat is niet eerlijkSanity penguin wrote:Ik heb ook nog wel the wolf among us liggen. Weekje geleden via sale aangeschaft
578Rofl!
Tjeefkeuh! Ze maken er een rommeltje van. De mods zijn ondeugend vandaag!
Tjeefkeuh! Ze maken er een rommeltje van. De mods zijn ondeugend vandaag!
579Om nog maar te zwijgen van die admins
Zelf was ik goed op weg om eindelijk echt die 80% completion te halen... Maar na opstarten van een paar games voor de mp trophies is het weer een beetje ingestort
Zelf was ik goed op weg om eindelijk echt die 80% completion te halen... Maar na opstarten van een paar games voor de mp trophies is het weer een beetje ingestort
580Je kan de H voor hidden trophies ook voor mijn naam weghalen want dat heb ik aangepast.
581Ah, was mij nog niet opgevallenbillie91 wrote:Je kan de H voor hidden trophies ook voor mijn naam weghalen want dat heb ik aangepast.
Week 39 Update
583Alweer weinig gebeurd deze week, behalve een grote wissel
Overall
Kolm stijgt naar de tweede plaats en krijgt de gouden medaille terug
Overall
Kolm stijgt naar de tweede plaats en krijgt de gouden medaille terug