Re: Opvallende filmpjes

142
@ hierboven: nee, maar je brengt me op ideeën! :lol:

Vogels kunnen erg intimiderend zijn blijkbaar: (ze vliegen ook altijd met de punt naar voren!)

Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

143
Sora_Lizard wrote:@ hierboven: nee, maar je brengt me op ideeën! :lol:

Vogels kunnen erg intimiderend zijn blijkbaar: (ze vliegen ook altijd met de punt naar voren!)

Even serieus, ganzen zijn net zo'n goede wakers als honden, alleen in de stad misschien iets minder bruikbaar :p

144
Dat is volkomen correct. Ik ken een dorpje in de provincie Zeeland waar de historische kerk nog steeds door ganzen wordt bewaakt! Ze laten zich niet met een biefstukje in de luren leggen. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

146
Gamefreak wrote:

geeft dat beest toch een schop ! :O
Je beseft toch dat die uw vinger er af kunnen bijten en uw been kunnen breken eh? Bovendien, waarom zou je er op schoppen? Weg gaan is een stuk effectiever hoor...

147
W.O.L.F. wrote:
Gamefreak wrote:

geeft dat beest toch een schop ! :O
Je beseft toch dat die uw vinger er af kunnen bijten en uw been kunnen breken eh? Bovendien, waarom zou je er op schoppen? Weg gaan is een stuk effectiever hoor...
euh, hem bang maken dan ??

148
Grappige filmpjes :) Ik zou denk ik ook gewoon weg gaan van de gans, hem aanvallen lijkt mij niet echt nuttig . Al zou ik mij wel moeten bedwingen, want zomaar aangevallen worden is ook niet eerlijk :p
Image