Re: Welke game speelde je het laatste uit?

857
Crushing is al een heel stuk moeilijker, maar nog steeds wel heel erg goed te doen op een paar stukken na. Er zijn echt heel veel meer vijanden op de 2 hoogste moeilijkheidsgraden waarbij je op Brutal volgens mij bij elke hit direct dood bent.
Maar jij als geoefende shooter gamer zou er weinig moeite mee mogen hebben in mijn beleving.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

858
paveman wrote:Crushing is al een heel stuk moeilijker, maar nog steeds wel heel erg goed te doen op een paar stukken na. Er zijn echt heel veel meer vijanden op de 2 hoogste moeilijkheidsgraden waarbij je op Brutal volgens mij bij elke hit direct dood bent.
Maar jij als geoefende shooter gamer zou er weinig moeite mee mogen hebben in mijn beleving.
Weinig moeite lijkt mij overdreven. Anders zou het niet Brutal difficulty zijn.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

860
paveman wrote:Excuzes moi: ik bedoelde eigenlijk vooral Crushing. Brutal is van wat ik hoor idd echt brutal en zal zelfs jou ;) de nodige moeite geven. Ik had er geen zin in ieder geval (als ik 0 games in backlog zou hebben zou ik er wel voor zijn gegaan btw).
Ik dacht brutal te spelen en zo crushing trophy te unlocked maar dat gaat blijkbaar niet. Je moet eerst de crushing playthrough tot een goed einde brengen. Oh well
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

861
Gelukkig kon je in deze remaster wel gelijk voor Crushing kiezen. In de oorspronkelijke games moest je eerst een playthrough op hard hebben gedaan...

Aangezien jij nieuw met de serie bent, heb je hier alleen - begrijpelijk genoeg - niet gelijk voor gekozen. Dat dwingt je tot nog een keer een fantastisch spel door 'moeten' spelen... Vervelend, zeg! :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

862
paveman wrote:Gelukkig kon je in deze remaster wel gelijk voor Crushing kiezen. In de oorspronkelijke games moest je eerst een playthrough op hard hebben gedaan...

Aangezien jij nieuw met de serie bent, heb je hier alleen - begrijpelijk genoeg - niet gelijk voor gekozen. Dat dwingt je tot nog een keer een fantastisch spel door 'moeten' spelen... Vervelend, zeg! :P
Helemaal niet!! :love: wel eerst alle collectibles doen op easy en dan concentreren op crushing.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

863
NTGSruler wrote:
paveman wrote:Gelukkig kon je in deze remaster wel gelijk voor Crushing kiezen. In de oorspronkelijke games moest je eerst een playthrough op hard hebben gedaan...

Aangezien jij nieuw met de serie bent, heb je hier alleen - begrijpelijk genoeg - niet gelijk voor gekozen. Dat dwingt je tot nog een keer een fantastisch spel door 'moeten' spelen... Vervelend, zeg! :P
Helemaal niet!! :love: wel eerst alle collectibles doen op easy en dan concentreren op crushing.
Anders eerst de 2e game op crushing spelen zonder collectible spoilers en dan opkuisen op easy?

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

865
NTGSruler wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Anders eerst de 2e game op crushing spelen zonder collectible spoilers en dan opkuisen op easy?
Bedoel je Uncharted 2? Of de 2e playthrough van de eerste game? Ben eigenlijk al begonnen met de collectibles :girl:
Uncharted 2 ja, meteen aan de collectibles beginnen in de eerste playthrough kan toch dingen spoilen?

Edit: nvm, verkeerd begrepen

Maar wat ik voorstelde spaart dus wel een playthrough

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

866
NTGSruler wrote:
paveman wrote:Gelukkig kon je in deze remaster wel gelijk voor Crushing kiezen. In de oorspronkelijke games moest je eerst een playthrough op hard hebben gedaan...

Aangezien jij nieuw met de serie bent, heb je hier alleen - begrijpelijk genoeg - niet gelijk voor gekozen. Dat dwingt je tot nog een keer een fantastisch spel door 'moeten' spelen... Vervelend, zeg! :P
Helemaal niet!! :love: wel eerst alle collectibles doen op easy en dan concentreren op crushing.
Idd maar snelheid is niet van belang ;) ik geniet serieus van de game moet ik zeggen.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

868
Outlast: Whistleblower 8/10
Damn, ik hou van Outlast. Heb hier weer van genoten. Is meer van hetzelfde als het hoofdspel, aangezien het dlc is. Alleen zaten hier nog meer fucked up dingen in. Ook de bad guys waren wel cool. Het begin vond ik wel wat minder, omdat je toen direct in het lab begon onder het mansion.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

869
Mr.Wolf wrote:Outlast: Whistleblower 8/10
Damn, ik hou van Outlast. Heb hier weer van genoten. Is meer van hetzelfde als het hoofdspel, aangezien het dlc is. Alleen zaten hier nog meer fucked up dingen in. Ook de bad guys waren wel cool. Het begin vond ik wel wat minder, omdat je toen direct in het lab begon onder het mansion.
ben benieuwd wat deel 2 in petto gaat hebben :O

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

870
The Witcher 2 -> 9/10

Begint wel zeer moeilijk door heel veel informatie die je wordt gegeven over de wereld van de witcher. Als je niet de moeite neemt om alles te lezen is het spel zeer moeilijk te volgen. Sommige cutscenes duren wat lang door het traag praten van personages waardoor het gemakkelijker is gewoon de ondertiteling te lezen en doorspoelen. Dat waren de enigste minpunten van de game (de slechte optimalisatie voor pc niet meegerekend, want dat was verschrikkelijk).

Ik heb me enorm geamuseerd met dit spel, het is 1 van de weinige games waarbij je altijd goesting hebt om verder te spelen. Goed verhaal, interessante personages en zeer uitgebreide lore, maar vooral zeer leuke en aangename combat. Als er 1 ding verschrikkelijk was aan skyrim was het wel de combat, de witcher doet dit veel beter.
De keuzes die je in de game moet maken hebben een belang die ik nog in geen enkel spel ben tegengekomen, het leid namelijk vanaf chapter 2 tot een volledig ander spel die een tweede playthrough wel rechtvaardigt.
Zijmissies zijn inderdaad veel beter dan in meeste andere games, het voelt aan als onderdeel van het spel ipv goedkope bezighouding. Heb ze eigelijk allemaal gedaan behalve de poker en arm worstelen missies. De grappigste was allesins die waarin een troll constant vodka eiste :P

Ben nu wel wat gehyped om de 3e te spelen, zeker na het zien van een paar trailers. Maar het zal maar voor rond de paasvakantie of zomervakantie zijn aangezien het een enorm lang spel is.
Image
cron