Speciaal voor Kolm en coolgamer zal ik een medal maken die half goud en half zilver is. Dan hoef ik niet steeds met die medals heen en weer te slepen.Tjeefkeuh wrote:Alweer weinig gebeurd deze week, behalve een grote wissel
Overall
Kolm stijgt naar de tweede plaats en krijgt de gouden medaille terug
Re: Week 39 Update
587We proberen je alleen maar van de straat te houdenSora_Lizard wrote:Speciaal voor Kolm en coolgamer zal ik een medal maken die half goud en half zilver is. Dan hoef ik niet steeds met die medals heen en weer te slepen.
Re: Trophy Leaderboards
588Hebben ze op psnprofiles weer een grote schoonmaak gehouden, of zo? Of een update? Dat ik een paar posities gestegen ben vind ik niet zo gek, gezien een heel aantal zilveren en een paar gouden trophies die ik gehaald heb, maar van 48,07 rarity naar 45,69 is best een hele grote sprong...
589Raar, ik ben ook van 49.7 naar 47.56% gestegenpaveman wrote:Hebben ze op psnprofiles weer een grote schoonmaak gehouden, of zo? Of een update? Dat ik een paar posities gestegen ben vind ik niet zo gek, gezien een heel aantal zilveren en een paar gouden trophies die ik gehaald heb, maar van 48,07 rarity naar 45,69 is best een hele grote sprong...
Misschien telde een hele hoop nieuwe accounts nog niet mee?
590Dat zou idd ook kunnen. Ik weet in ieder geval dat er zo nu en dan een 'purge' is, dat mensen waarvan ze weten/verwachten dat ze vals spelen bij het halen van trophies eruit worden gekickt. Dat was mijn eerste idee toen ik het zag.
Zodra een account geregistreerd wordt bij PSNP zou die mee moeten tellen, dus dat lijkt me nog niet zo snel een optie. Wat ik me wel voor kan stellen is dat ze een koppeling met PSN hebben kunnen maken, waardoor alle profiles gekoppeld zijn? Of dat bijvoorbeeld ook alle Hidden trophies mee zijn gaan tellen.
Ik gok zelf op mijn eerste ingeving: de grote schoonmaak/purge.
Zodra een account geregistreerd wordt bij PSNP zou die mee moeten tellen, dus dat lijkt me nog niet zo snel een optie. Wat ik me wel voor kan stellen is dat ze een koppeling met PSN hebben kunnen maken, waardoor alle profiles gekoppeld zijn? Of dat bijvoorbeeld ook alle Hidden trophies mee zijn gaan tellen.
Ik gok zelf op mijn eerste ingeving: de grote schoonmaak/purge.
591Ik denk eerder dat er iets veranderd is in hoe DLC meetelt. Ik weet dat de DLC van Driveclub voor veel minder zeldzame trophies zorgde en plots zijn die veel zeldzamer geworden. Dus misschien telden de lijsten van DLC-trophies vroeger alleen degenen die de DLC hadden en nu iedereen die de basisgame heeft?
592Ah inderdaad, zoals het op de PS4 ook getoond wordt. Vind ik persoonlijk een pak beter dan al die DLC lijsten met 90-100% trophiesmet0t0 wrote:Ik denk eerder dat er iets veranderd is in hoe DLC meetelt. Ik weet dat de DLC van Driveclub voor veel minder zeldzame trophies zorgde en plots zijn die veel zeldzamer geworden. Dus misschien telden de lijsten van DLC-trophies vroeger alleen degenen die de DLC hadden en nu iedereen die de basisgame heeft?
Week 40 Update
593Zoals misschien wel af te leiden valt uit de kleurboek die Rarity-categorie momenteel is, heeft er afgelopen week een grote update plaatsgevonden op PSNProfiles. Voor de top 4 heeft dat grote gevolgen, sommigen zijn namelijk meer dan 5% gezakt. Voor de rest gaat het bij de meesten - op een paar uitschieters na - om enkele percenten. Een iemand is wonderbaarlijk wat gestegen, maar die vindt dat waarschijnlijk niet zo erg
Overall
gamerke1992 haalt trophy level 21
Kolm haalt 5,000 bronze trophies
Platinums
fsterchele23 haalt zijn 40e platinum en staat daardoor alleen op de 9e plaats nu
Completion
daviduvel stijgt naar de 8e plaats, gamerke1992 naar de 13e
dividedx11 zakt terug onder 30% completion
En dan nu...
Rarity
zenmaster zakt onder 40% rarity, stijgt naar de eerste plaats en krijgt de platinum medaille
paveman stijgt van de 6e naar de 3e plaats en krijgt zilver
Kolm stijgt van de 7e naar de 4e plaats en krijgt brons
Sora_Lizard stijgt van plaats 14 naar 10, dividedx11 van 20 naar 17 en Rushifel tot slot naar de 20e plaats
Overall
gamerke1992 haalt trophy level 21
Kolm haalt 5,000 bronze trophies
Platinums
fsterchele23 haalt zijn 40e platinum en staat daardoor alleen op de 9e plaats nu
Completion
daviduvel stijgt naar de 8e plaats, gamerke1992 naar de 13e
dividedx11 zakt terug onder 30% completion
En dan nu...
Rarity
zenmaster zakt onder 40% rarity, stijgt naar de eerste plaats en krijgt de platinum medaille
paveman stijgt van de 6e naar de 3e plaats en krijgt zilver
Kolm stijgt van de 7e naar de 4e plaats en krijgt brons
Sora_Lizard stijgt van plaats 14 naar 10, dividedx11 van 20 naar 17 en Rushifel tot slot naar de 20e plaats
594Ooh jammer van die rarity. Er is 0,12% verschil Hoe komt deze aanpassing eigenlijk op PSNPROFILES? Voor de rest weer goede update!! Voor mezelf wel tevreden de laatste tijd.
Re: Week 40 Update
596I'm back MartyTjeefkeuh wrote: Completion
daviduvel stijgt naar de 8e plaats
597He, wat vervelend om van plaats 6 naar 4 te stijgen...!
Edit: jeej! >64% completion!
Edit: jeej! >64% completion!
Re: Week 40 Update
598Je zou je trophies eens vaker moeten syncen met psnprofiles . Laatste keer dat ik keek zat jij nog op de 47,83 ofzo. En nu gewoon op 48.6.daviduvel wrote:I'm back MartyTjeefkeuh wrote: Completion
daviduvel stijgt naar de 8e plaats
599Gaat het spelen van DLC mij toch nog iets opleveren
Het zijn inderdaad de DLC trophies die nu anders geteld worden. Vroeger werd je pas meegeteld in de rarity statistieken van een DLC Trophy Pack indien je minstens 1 trophy uit dat DLC pack had gehaald. Gevolg: Een trophy van een DLC Pack met maar 1 trophy, had altijd een rarity van 100%. Kijk ik nu in mijn lijst dan zie ik bij bv Playstation:All Stars Battle Royal, dat de DLC trophy een rarity van 28.29% heeft, dat was een paar weken terug nog 100%. Bij AC4 PS3 zie ik dan weer dat de "Liberation Day" trophy van de Freedom Cry DLC op 28.31% staat terwijl die voorheen nagenoeg op 100% stond. Het is bij normaal spelen van de DLC namelijk de eerste trophy die je krijgt. Two World II DLC trophy is van 100% naar 14,28% gegaan. Dat hakt er wel op in...
Het zijn inderdaad de DLC trophies die nu anders geteld worden. Vroeger werd je pas meegeteld in de rarity statistieken van een DLC Trophy Pack indien je minstens 1 trophy uit dat DLC pack had gehaald. Gevolg: Een trophy van een DLC Pack met maar 1 trophy, had altijd een rarity van 100%. Kijk ik nu in mijn lijst dan zie ik bij bv Playstation:All Stars Battle Royal, dat de DLC trophy een rarity van 28.29% heeft, dat was een paar weken terug nog 100%. Bij AC4 PS3 zie ik dan weer dat de "Liberation Day" trophy van de Freedom Cry DLC op 28.31% staat terwijl die voorheen nagenoeg op 100% stond. Het is bij normaal spelen van de DLC namelijk de eerste trophy die je krijgt. Two World II DLC trophy is van 100% naar 14,28% gegaan. Dat hakt er wel op in...
600NTGSruler wrote:Ooh jammer van die rarity. Er is 0,12% verschil Hoe komt deze aanpassing eigenlijk op PSNPROFILES? Voor de rest weer goede update!! Voor mezelf wel tevreden de laatste tijd.