Re: No Man's Sky

346
Het zal mede aan de laatste uitbreidingen liggen maar ik vind het een heerlijke game, elke keer toch weer spannend wat je te wachten staat. Inmiddels ben ik al redelijk ver gevorderd.

De enige trophy's die ik nog nodig heb zijn die van de fauna verzamelingen. Een ware crime. Het is verduiveld lastig om alle soorten op een planeet te vinden. Gewoon op de grond, maar ook in de lucht, het water en in grotten.
Soms krijg ik de neiging op te geven. :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

347
Sora_Lizard wrote:Het zal mede aan de laatste uitbreidingen liggen maar ik vind het een heerlijke game, elke keer toch weer spannend wat je te wachten staat. Inmiddels ben ik al redelijk ver gevorderd.

De enige trophy's die ik nog nodig heb zijn die van de fauna verzamelingen. Een ware crime. Het is verduiveld lastig om alle soorten op een planeet te vinden. Gewoon op de grond, maar ook in de lucht, het water en in grotten.
Soms krijg ik de neiging op te geven. :(
Dus voor een verminderde prijs dat die nu wel te vinden is raad je de game aan?
Image

348
Ja zeker! Ik raad deze game aan voor bijna elke prijs. Als je een beetje van avonturieren houdt, afwisselende omstandigheden, dogfights met spaceships en zaken doen. Geen game is zo groot. Op sommige momenten is het wat repetitief, maar laten we eerlijk zijn . . . welke game is dat niet?

:cool:
Image

349
Sora_Lizard wrote:Ja zeker! Ik raad deze game aan voor bijna elke prijs. Als je een beetje van avonturieren houdt, afwisselende omstandigheden, dogfights met spaceships en zaken doen. Geen game is zo groot. Op sommige momenten is het wat repetitief, maar laten we eerlijk zijn . . . welke game is dat niet?

:cool:
Dan zal ik het eens aan mijn lijstje toevoegen :)
Image

350
Ik vraag me alleen af of het niet beter is voor de fauna trophy's om de originele versie te spelen. Iemand hier ervaring mee?
Image

351
Sora_Lizard wrote:Ik vraag me alleen af of het niet beter is voor de fauna trophy's om de originele versie te spelen. Iemand hier ervaring mee?
Was het niet zo dat zonder de patches ook de lege planeten mee tellen? Weet zo niet maar wat je precies moest doen, maar dacht dat je op 10 planeten alles moest vinden? Zoja zonder patches tellen de lege planeten ook mee.

Is alleen de vraag of je savegame werkt met de unpatched versie
Image

352
Marty wrote:
Sora_Lizard wrote:Ik vraag me alleen af of het niet beter is voor de fauna trophy's om de originele versie te spelen. Iemand hier ervaring mee?
Was het niet zo dat zonder de patches ook de lege planeten mee tellen? Weet zo niet maar wat je precies moest doen, maar dacht dat je op 10 planeten alles moest vinden? Zoja zonder patches tellen de lege planeten ook mee.

Is alleen de vraag of je savegame werkt met de unpatched versie
Je zou moeten opnieuw beginnen en de updates niet installeren heb ik eens gelezen toen hij uitkwam, dan tellen de levenloze planeten ook mee. Weet wel niet hoe je dat doet.

Moest het niet van die kak trophie zijn had ik ook platinum heb verzekers op 5 verschillende planeten soms meer dan 2 uur rondgelopen om dan altijd nooit 1 of 2 laatste soorten te ontdekken. Enorm frustrerend.
Image

353
Trophies interesseren me helemaal niks, maar toch blijf ik nieuwsgierig naar deze game.
Toen hij net uit was en de verhalen van Billie te hebben gelezen heb ik toch ervoor gekozen het niet te doen,

Nu lees ik Sora's verhaaltje en krijg ik toch lichtelijk weer zin in deze.
Zo blijf ik op een weegschaal staan en blijft het gewicht gelijk :dizzy:

Wie weet is deze binnenkort lekker goedkoop en zal ik hem eens meepikken.
Maar ik blijf hopen dat het niet te saai word. :nerd:
Image

354
Die trophy voor het vinden van fauna is inderdaad een zure, maar er is een oplossing. Wanneer je de laatste dieren op een planeet niet kunt vinden moet je van de planeet af gaan en naar een andere planeet in hetzelfde stelsel. Ga daar naar dieren zoeken of grondstoffen delven en keer dan terug naar de planeet waar je problemen had met zoeken naar dieren. Als het goed is moet binnen de kortste keren deze dieren tevoorschijn komen. Hello Games moet deze onzin nog wel patchen want hij is inderdaad bijzonder irritant.
Image

355
Ik heb het toch maar eens geprobeerd. Weg van het internet en alles gedeletet, muv de save file. Daarna schoon van de disk opgestart. Wat ik al verwachtte, de save file wordt niet herkend. Je begint dus weer helemaal vooraan. Elk diertje telt, dat wel, maar het is een compleet andere game! Alles ziet er anders uit, functioneert deels zelfs anders. Ik weet niet of ik dit ga volhouden.

Mensen wat heeft Hello Games met die paar patches er een mooie game van gemaakt! Let wel, ik heb zelfs de day one patch niet! :silly:
Image

356
Sora_Lizard wrote:Ik heb het toch maar eens geprobeerd. Weg van het internet en alles gedeletet, muv de save file. Daarna schoon van de disk opgestart. Wat ik al verwachtte, de save file wordt niet herkend. Je begint dus weer helemaal vooraan. Elk diertje telt, dat wel, maar het is een compleet andere game! Alles ziet er anders uit, functioneert deels zelfs anders. Ik weet niet of ik dit ga volhouden.

Mensen wat heeft Hello Games met die paar patches er een mooie game van gemaakt! Let wel, ik heb zelfs de day one patch niet! :silly:
Als ik mij niet vergis is zonder enige patch of iets dergelijks de game bijna fundamenteel anders. Zelfs de planeten liggen dichter bij elkaar.
Image

357
De planeten zijn naar mijn idee ook kleiner en bepaald ergerlijk is het feit dat je life support continu leegloopt. Ook als je in je spacecraft bent of in een shelter.
Image

358
Sora_Lizard wrote:De planeten zijn naar mijn idee ook kleiner en bepaald ergerlijk is het feit dat je life support continu leegloopt. Ook als je in je spacecraft bent of in een shelter.
Zo heb ik de game godzijdank nooit gespeeld. Ach, ik pak de game wel weer op wanneer de volgende update er is.
Image

359
Het werkt echter wel! Het is een paar uur op je tanden bijten, maar uiteindelijk vind je zo wel de dieren die nodig hebt. Inmiddels de 'Star Beast' trophy binnengehaald. Nog 30 dieren voor de 'Galapagos' trophy. :)
Image

360
Galapagos is ook binnen en daarmee ook de platinum! :jip:

Dit wil nog niet zeggen dat ik ermee stop, de game heeft nog een paar uitdagingen die ik graag wil uitvoeren. :D
Image