Heb een gemengd gevoel bij deze film. Het ziet er wel allemaal cool uit, met die nieuwe monsters enzo. Je ziet echt dat ze zo een universum proberen maken met Godzilla en King Kong en die beesten allemaal. Maar dat is voor mij niet King Kong, voor mij is King Kong de Peter Jackson film van enkele jaren geleden, of de zwart-witversie met poppetjes. Een grote aap die vecht met dino's.Colossus wrote:
Re: Het film trailers topic
77Re: Het film trailers topic
78Ik vond die van Peter Jackson juist iets to much met al dat fantasie computer dino's etc. Deze lijkt net zo te worden. toch niet helemaal mijn films denk ik dan maarMaxidomino wrote:Heb een gemengd gevoel bij deze film. Het ziet er wel allemaal cool uit, met die nieuwe monsters enzo. Je ziet echt dat ze zo een universum proberen maken met Godzilla en King Kong en die beesten allemaal. Maar dat is voor mij niet King Kong, voor mij is King Kong de Peter Jackson film van enkele jaren geleden, of de zwart-witversie met poppetjes. Een grote aap die vecht met dino's.Colossus wrote:
83Deze lijkt me redelijk interessant voor een keer
Deze lijk me echt goe!
Deze lijk me precies Alien te worden
Voorspelbaar
Deze lijk me echt goe!
Deze lijk me precies Alien te worden
Voorspelbaar
84Alleen al voor Scarlett Johansson
Voorderest een normale niet te bijzonder actiefilm denk
85Deze heeft een leuke naam
En lijk me best geinig, een keer een ander soort monster film.
( btw wat vinden jullie van al deze trailers? Ik voel me nogal een spammer en alleen op de wereld hier
Niemand behoefte om over films te praten? Anders stop ik er maar mee hoor )
86The Circle lijkt mij niet zo interessant, Aftermath lijkt alles weg te geven in de trailer, Life is inderdaad gewoon een Alienkloon, Ghost in the Shell zegt mij niks (geen fan van de stijl), Colossal lijkt mij wel origineel, maar Anne Hathaway heeft mij nog nooit overtuigd.