Het is toch wat... Uitgevers die aankondigen een aankondiging te gaan doen.
Ik snap het wel: dan weet je dat mensen ook echt mee zullen kijken, maar ik blijf het een raar fenomeen vinden..
Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
18pas maar op, binnenkort doen ze een aankondiging dat ze een aankondiging gaan aankondigenpaveman wrote:Het is toch wat... Uitgevers die aankondigen een aankondiging te gaan doen.
Ik snap het wel: dan weet je dat mensen ook echt mee zullen kijken, maar ik blijf het een raar fenomeen vinden..
19Zonder nadenken aankopen!Marty wrote:Release date is: 30 juni
20Ik vraag me af of ze iets gaan doen via pre order of Limited/Special/Collector's Editions...aangezien het een van de grootste games waren...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
21Een fantastisch Crash Bandicoot-beeldje zou ik wel zien zittenCaptain Witwicky wrote:Ik vraag me af of ze iets gaan doen via pre order of Limited/Special/Collector's Editions...aangezien het een van de grootste games waren...
22een Aku Aku masker misschien ?Captain Witwicky wrote:Ik vraag me af of ze iets gaan doen via pre order of Limited/Special/Collector's Editions...aangezien het een van de grootste games waren...
23met0t0 wrote:Een fantastisch Crash Bandicoot-beeldje zou ik wel zien zittenCaptain Witwicky wrote:Ik vraag me af of ze iets gaan doen via pre order of Limited/Special/Collector's Editions...aangezien het een van de grootste games waren...
Ik verkies liever een goede kwaliteit knuffel voor de kleineGamefreak wrote:een Aku Aku masker misschien ?Captain Witwicky wrote:Ik vraag me af of ze iets gaan doen via pre order of Limited/Special/Collector's Editions...aangezien het een van de grootste games waren...
24Ik heb al een Crash knuffelColossus wrote:Ik verkies liever een goede kwaliteit knuffel voor de kleine
25Ik wil gewoon dat de game goed overgedragen is.
De vergelijking zal ik perfect kunnen maken.
Aangezien ik nog maar laatst voor de 7000ste keer de 3 crashes uitgespeeld heb
26De grootste fans zullen inderdaad de game aan een grondige vergelijken onderwerpen, reken mij daar ook maar bijShAmPi wrote:Ik wil gewoon dat de game goed overgedragen is.
27haha, ik al 7002 keer !!ShAmPi wrote:Ik wil gewoon dat de game goed overgedragen is.
28Ik heb ze nog maar een x of 10 (op 100%) uitgespeeld, maar dat neemt niet weg dat ik ook wel benieuwd ben naar wat ze hier van weten te maken en zal m zeker ooit ook es oppikken als ie goed blijkt te zijn.
29Voor mij gaat eerste keer zijn om uit te spelen xd. Ervoor leende ik de psx spellen vab een neef en speelde ze op ps2 waardoor ik altij opnieuw moest beginnen ofzo kwet nie mer goe xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
30Dat is ook hoe het bij mij gingfsterchele23 wrote:Voor mij gaat eerste keer zijn om uit te spelen xd. Ervoor leende ik de psx spellen van een neef en speelde ze op ps2 waardoor ik altij opnieuw moest beginnen ofzo kwet nie mer goe xd
Dus daarom goed dat ik de games nu eens volledig ga kunnen spelen