Whauw nummer 13 alweer!Sora_Lizard wrote: Plat nr. 13!
Ik kan me nog zo goed herinneren dat jij je eerste platinum haalde, dat zit in het collectief geheugen door de een of andere manier
Volgens mij heb ik er nog steeds geen
Moderator: Leaderboard Group
Whauw nummer 13 alweer!Sora_Lizard wrote: Plat nr. 13!
Ja, dat was Skyrim!Colossus wrote:...
Whauw nummer 13 alweer!
Ik kan me nog zo goed herinneren dat jij je eerste platinum haalde, dat zit in het collectief geheugen door de een of andere manier
Precies!Sora_Lizard wrote:Ja, dat was Skyrim!Colossus wrote:...
Whauw nummer 13 alweer!
Voeg je PSNProfiles Game Card toe aan je handtekening en wij kunnen je helpen kijken of je er toevallig al een gehaald hebt...Colossus wrote:Volgens mij heb ik er nog steeds geen
En zo moet het eigenlijk zijn!!Sora_Lizard wrote:Inderdaad. Een game moet mij langere tijd bevallen om door te kunnen gaan. Zodra ik me echt ga zitten ergeren omdat bepaalde dingen niet lukken dan stop ik ermee. Het mag best eens behoorlijk grinden zijn of wat tegenzitten, maar zodra ik de neiging voel opkomen om de controller met het beeldscherm te laten versmelten dan stel ik mezelf de vraag of dit valt onder het hoofdstuk "lol". Als dat niet het geval is dan kap ik ermee.
Was het moeilijk? En vond je het leuk om te halen? Ik heb de vorige watch dogs platinum gespeeld en ben dat met deze ook van planElexus wrote:Nr. 25 => Watch Dogs 2
Ja ik vond het best leuk. De meeste trophies zijn goed te doen. Ik deed het langst over de DedSec Events. Die komen heel random op je scherm te staan en dan moet je het touchpad inhouden om te weten waar het event zich voordoet. Mijn tip is om dus te proberen steeds voor de Events te gaan wnr ze op je scherm komen (ik negeerde ze teveel tijdens mijn singleplayer missies). Zo hoef je erna niet extra lang te wachten tot ze verschijnen.gamerke1992 wrote:Was het moeilijk? En vond je het leuk om te halen? Ik heb de vorige watch dogs platinum gespeeld en ben dat met deze ook van planElexus wrote:Nr. 25 => Watch Dogs 2
En proficiat natuurlijk
Ok thnxElexus wrote:Ja ik vond het best leuk. De meeste trophies zijn goed te doen. Ik deed het langst over de DedSec Events. Die komen heel random op je scherm te staan en dan moet je het touchpad inhouden om te weten waar het event zich voordoet. Mijn tip is om dus te proberen steeds voor de Events te gaan wnr ze op je scherm komen (ik negeerde ze teveel tijdens mijn singleplayer missies). Zo hoef je erna niet extra lang te wachten tot ze verschijnen.gamerke1992 wrote:Was het moeilijk? En vond je het leuk om te halen? Ik heb de vorige watch dogs platinum gespeeld en ben dat met deze ook van planElexus wrote:Nr. 25 => Watch Dogs 2
En proficiat natuurlijk
Return to “PlayStation Network Gaming”