Re: Welke game speelde je het laatste uit?

871
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:Outlast: Whistleblower 8/10
Damn, ik hou van Outlast. Heb hier weer van genoten. Is meer van hetzelfde als het hoofdspel, aangezien het dlc is. Alleen zaten hier nog meer fucked up dingen in. Ook de bad guys waren wel cool. Het begin vond ik wel wat minder, omdat je toen direct in het lab begon onder het mansion.
ben benieuwd wat deel 2 in petto gaat hebben :O
De demo was alvast veelbelovend!

en @Toon
Ik ben nu bezig met het 3e spel. Het vroeg bij mij wel wat om erin te komen. Maar vanaf je de quests begint te spelen in het 1ste grote gebied, word je hier volledig in gezogen
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

872
Mr.Wolf wrote: en @Toon
Ik ben nu bezig met het 3e spel. Het vroeg bij mij wel wat om erin te komen. Maar vanaf je de quests begint te spelen in het 1ste grote gebied, word je hier volledig in gezogen
Zal voor mij normaal iets makkelijker moeten gaan, met dat ik nu al een grote kennis heb van de wereld en verhaal deel 2. Hoop ik toch :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

873
Toon8 wrote:
Mr.Wolf wrote: en @Toon
Ik ben nu bezig met het 3e spel. Het vroeg bij mij wel wat om erin te komen. Maar vanaf je de quests begint te spelen in het 1ste grote gebied, word je hier volledig in gezogen
Zal voor mij normaal iets makkelijker moeten gaan, met dat ik nu al een grote kennis heb van de wereld en verhaal deel 2. Hoop ik toch :P
Haha ja, ik hoop het ook. Ik wist er weinig van. Gelukkig zat er zo'n boekje bij het spel dat uitleg gaf over de vorige games
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

874
Saints Row IV

Leuk spel. Al zijn sommige challenges toch serieus grinden. Ik moet nog maar 7 uur mijn PS4 laten draaien om 40 uur in het spel te zijn. Dan heb ik de platinum :D

De DLC ga ik nog spelen voor mijn completion naar 100% te krijgen. Ik heb ook nog de Gat out of hell uitbreiding, maar die ga ik nog even laten voor wat het is. Ik heb genoeg Saints Row gespeeld voor een tijdje.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

875
Assassin's Creed Chronicles: China 7/10
Niet zo ne hele vette AC. Is deze keer ook ne sidescroller (had wel is graag ne volwaardige AC in China gezien). Het verhaal is eigenlijk redelijk dun. Je hebt een doosje gekregen van onze goeie vriend Ezio. Dit wordt al snel geript door de Tempeliers. En dan begint het spelletje om Tempeliers op te gaan jagen. Het combat systeem trekt op niet heel veel. Daarom werd ik eigenlijk al snel verplicht om alles in stealth te doen. Als ik gezien werd, ging ik liever dood ipv te proberen vechten. Een pluspunt was dat het niet een gemakkelijk spel werd daardoor. Op sommige stukken heb ik toch liggen vloeken. Een ander pluspunt was dat het wel een leuke artstyle heeft.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

879
Resident Evil 7: Biohazard 9/10
Wauw, wat heb ik hiervan genoten. Ik denk dat ook ondertussen iedereen al wel de Bakers kent en hun prachtige cottage. Hier zit nl. ook jou vriendin verstopt. Aan jou dus de taak om haar te gaan zoeken. Al snel ben je gearriveerd à la casa di Baker. Hier kom je er al snel achter dat niet alles in orde is daar. 20 minuten in het spel en je zit al dieper in de shit dan boer sjarel met zijn strontkar. Meer van het verhaal ga ik niet verklappen.
Het eerste deel van het spel is vooral survival horror. Je moet je vaak gaan verstoppen voor de familieleden. Bekijk het een beetje zoals Outlast waarbij je hier wel een zakmes hebt en een paar kogels die niet veel gaan doen. Van dit deel was ik zeer grote fan. Er was een constante spanning. Je moest constant opletten dat je niemand tegenkwam. Dit was gewoon ijzersterk. Vanaf het 2e deel begon het meer actie gericht te zijn. Dit was dan weer een minder deel. Hier kwamen dan ook de soort van zombies kijken. Dit was het grootste minpunt van het spel. Deze werden zelfs saai en werden te hard gebruikt als schietschijf.
Al bij al was het een geweldig spel. Nog nooit zo een geweldige familie in een spel gezien.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

880
Mr.Wolf wrote:Resident Evil 7: Biohazard 9/10
Wauw, wat heb ik hiervan genoten. Ik denk dat ook ondertussen iedereen al wel de Bakers kent en hun prachtige cottage. Hier zit nl. ook jou vriendin verstopt. Aan jou dus de taak om haar te gaan zoeken. Al snel ben je gearriveerd à la casa di Baker. Hier kom je er al snel achter dat niet alles in orde is daar. 20 minuten in het spel en je zit al dieper in de shit dan boer sjarel met zijn strontkar. Meer van het verhaal ga ik niet verklappen.
Het eerste deel van het spel is vooral survival horror. Je moet je vaak gaan verstoppen voor de familieleden. Bekijk het een beetje zoals Outlast waarbij je hier wel een zakmes hebt en een paar kogels die niet veel gaan doen. Van dit deel was ik zeer grote fan. Er was een constante spanning. Je moest constant opletten dat je niemand tegenkwam. Dit was gewoon ijzersterk. Vanaf het 2e deel begon het meer actie gericht te zijn. Dit was dan weer een minder deel. Hier kwamen dan ook de soort van zombies kijken. Dit was het grootste minpunt van het spel. Deze werden zelfs saai en werden te hard gebruikt als schietschijf.
Al bij al was het een geweldig spel. Nog nooit zo een geweldige familie in een spel gezien.
ik zit nog in het begin en geweldig is nogal een euh, speciale term voor die mannen... ahum :silly:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

881
AC Liberation -> 6/10

De slechte controles, vele framedrops en het geforceerde gebruik van de touch functies maakten deze game bijna onspeelbaar, of toch op zn minst extreem irritant.
Dat van de slechte controls is natuurlijk een beetje eigen aan de AC franchise (op verkeerde dingen springen of plots ergens afvallen) maar de rest kon toch beter. Het verhaal was eigenlijk ook compleet oninteressant.
Voor de rest was het wel een typische AC game, leuk genoeg om je even mee bezig te houden en uit te spelen maar daarna goed om nooit meer
aan te raken :P
Was waarschijnlijk mijn laatste vita game, of er zou nog iets goed bij ps+ moeten zitten. (wat ik sterk betwijfel)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

883
Toon8 wrote:AC Liberation -> 6/10

De slechte controles, vele framedrops en het geforceerde gebruik van de touch functies maakten deze game bijna onspeelbaar, of toch op zn minst extreem irritant.
Dat van de slechte controls is natuurlijk een beetje eigen aan de AC franchise (op verkeerde dingen springen of plots ergens afvallen) maar de rest kon toch beter. Het verhaal was eigenlijk ook compleet oninteressant.
Voor de rest was het wel een typische AC game, leuk genoeg om je even mee bezig te houden en uit te spelen maar daarna goed om nooit meer
aan te raken :P
Was waarschijnlijk mijn laatste vita game, of er zou nog iets goed bij ps+ moeten zitten. (wat ik sterk betwijfel)
Ik kan mij wel vinden in uw kritiekpunten. Af en toe speel ik eens wat verder in de game, maar het weet mij niet genoeg te boeien om hem uit te spelen en dat is voor mij uiterst zeldzaam. Misschien probeer ik het wel nog eens opnieuw.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

885
met0t0 wrote: Ik kan mij wel vinden in uw kritiekpunten. Af en toe speel ik eens wat verder in de game, maar het weet mij niet genoeg te boeien om hem uit te spelen en dat is voor mij uiterst zeldzaam. Misschien probeer ik het wel nog eens opnieuw.
Het extreem zwakke en saaie verhaal is er precies voor gemaakt om vroegtijdig met de game te stoppen of hem gewoon uit het oog te verliezen. Het trekt alleszins niet aan om verder te spelen.
Ik heb hem alleen maar uitgespeeld omdat ik op ieder platform mijn backlog aan het wegwerken ben. Was hem trouwens 2 jaar geleden al eens gestart maar toen door andere (veel betere) games uit het oog verloren.
Image
cron