Re: Welke games ga je deze maand kopen?
211Ik ga eerst nog de reviews afwachten voor Resident Evil VII
Nope, nothing is wrong. Ook al twijfel ik niet aan de kwaliteit van de RE7 game, toch heb zeer weinig "goesting" om de game te spelen. Ik ben wel nieuwsgierig en een beetje enthousiast, maar je kan me omschrijven als een grote fan van de vorige 6 games en de huidige breekt te veel met de gameplay waar ik zo van hou en met de karakters die ik ken. De game komt uiteindelijk wel in mijn collectie, maar door de teleurstellende Collector's Edition (waar verkopen ze dat ding eigenlijk?) en de akelige pre orders bonussen die meer weg hebben van microtransacties lijkt het me een betere beslissing om te wachten met de aankoop. M.a.w. wacht maar totdat ze beginnen over de remake van Resident Evil 2paveman wrote:Huh? Captain... something wrong?
Ik heb een stapelbed, dus dat wordt moeilijk om er iets onder te verstoppenGamefreak wrote:zijn vader heeft misschien zijn zuurverdiende centjes in zijn sokken onder het bed gevonden ?
Captain Witwicky wrote:Nope, nothing is wrong. Ook al twijfel ik niet aan de kwaliteit van de RE7 game, toch heb zeer weinig "goesting" om de game te spelen. Ik ben wel nieuwsgierig en een beetje enthousiast, maar je kan me omschrijven als een grote fan van de vorige 6 games en de huidige breekt te veel met de gameplay waar ik zo van hou en met de karakters die ik ken. De game komt uiteindelijk wel in mijn collectie, maar door de teleurstellende Collector's Edition (waar verkopen ze dat ding eigenlijk?) en de akelige pre orders bonussen die meer weg hebben van microtransacties lijkt het me een betere beslissing om te wachten met de aankoop. M.a.w. wacht maar totdat ze beginnen over de remake van Resident Evil 2paveman wrote:Huh? Captain... something wrong?
Ik heb een stapelbed, dus dat wordt moeilijk om er iets onder te verstoppenGamefreak wrote:zijn vader heeft misschien zijn zuurverdiende centjes in zijn sokken onder het bed gevonden ?
Ik ga proberen helemaal niets te kopen...fsterchele23 wrote:Ik ga proberen om enkel horizon te kopen xd :-P
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Das nog straffer da haha :-Ppaveman wrote:Ik ga proberen helemaal niets te kopen...fsterchele23 wrote:Ik ga proberen om enkel horizon te kopen xd :-P
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk